Vraag

Upgrade huidige ADSL lijn

  • 26 September 2019
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Recent zijn er werken uigevoerd in mijn straat en werd er gezegd dat mijn huidige ADSL Lijn zou vervangen worden door een VDSL lijn of alleszins door een lijn die beteren download- en upload snelheden zou hebben. Kan dit bevestigd of nagekeken worden? De huidige downloadsnelheid van maximum 5Mb/sec is echt wel bedroevend weinig!

5 reacties

Momenteel is de snelheid van 5MB de hoogste snelheid die geleverd kan worden.
Reputatie 7
Badge +4
En kan 4G+xDSL (Tessares MPTCP) eventueel geen soelaas brengen?
Weinig kans denk ik cfr vele andere gevallen die op ADSL zitten en aangezien het al voorzien is dat hij op VDSL zal aangesloten worden alleen zou er aan TS wat meer info moeten kunnen gegeven worden over welke termijn er dan gesproken wordt wanneer deze overschakeling kan gebeuren.
Ik vraag even na of er al een verwachte datum is waarop dit mogelijk zou zijn.

Ik laat je ook even opbellen door ons Happy House team. Zij kijken dan wat er mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +1
Snap nog steeds niet dat PX geen prioriteit geeft om ADSL over te zetten naar VDSL2 en dan pas de glasvezel. Deze klanten betalen de volle mep en krijgen er niets voor terug. Dit staat vandaag in TotaalTV : https://www.totaaltv.nl/nieuws/kabel-biedt-sneller-internet-zonder-prijsverhoging-en-gunstige-opwaardering-naar-1gbps/ PX loopt straks steeds meer achter de feite aan. Kabel heeft meer mogelijkheden. PX let op dat dit je geen klanten gaat kosten. Orange gaat volgen met een verhoging van de internetsnelheid.

Reageer