Uitvallen van internetverbinding

  • 27 January 2011
  • 2 reacties
  • 580 Bekeken

Beste,

Ik heb sinds enkele maanden weer problemen met mijn internet. Het internet valt dan voor een 2-3 seconden uit en verbind dan automatisch terug. Omdat ik nogal veel online game, logt deze dan steeds uit, wat zeer irritant is.

Is het mogelijk om de lijn na te kijken a.u.b.

mvg Thomas Carmans
login: fa241659


2 reacties

het stoort mij enorm dat op de meest onmogelijke en meest onverwachte momenten de internet-verbinding wegvalt.

dit heb ik reeds meerdere malen per telefoon gemeld.steeds wordt mij verzekerd dat er niets abnormaal is met de "lijn".

daartegenover als ik vraag om BELGACOM-TV te installeren wordt mij gemeld dat dit helaas niet mogelijk is omdat de nodige

lijn niet beschikbaar is.het uitvallen van de internet-verbinding gebeurt zeker alle dagen en soms meerdere keren per dag.

het argument dat er op bepaalde momenten erg druk "verkeer" is wordt door u zelf tegengesproken vermits het "BELGACOM-

PACKET" niet beschikbaar is bij gebrek aan voldoende belangstelling in mijn "omgeving".

WANNEER WORDT IK ALS VOLWAARDIGE KLIENT AANZIEN EN BEHANDELT???????????????????

NB als u mijn fakturen nakijkt zal u bemerken dat ik tijdens een verblijf in Frankrijk op een schandelijke manier

behandelt werd voor een zogenaamd gebruik van een plaatselijke account.

ik ben een zeer ontevreden klant!!!!!!!!!!



Supersnelle internetverbinding???????

Sinds wij hier windows 7 gebruiken met zijn eigenzinnige instellingen voor hard- en software komt nogmaals het spook opduiken van de draadloze internetverbinding ADSL++++++ of VDSL++++ of hoe ze dat ook willen noemen.

De eerste windowsversies met dial-up mogelijkheid waren sneller dan de huidige hightech stuff die men door onze strot probeert te duwen.

Al verschillende lijntests laten uitvoeren, windows 500 keer opnieuw geïnstalleerd, niets helpt en, als kers op de taart, er worden nergens problemen gemeld!

Wanneer gaan we krijgen waarvoor we al màànden afdokken?????Roepen

Reageer