Vraag

Uitval internet

  • 11 March 2020
  • 9 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Rond 21.05 uur had ik een complete uitval internet en tv voor een paar minuten. Woon in Wenduine. Heeft iemand daarook last van gehad ?


9 reacties

Reputatie 6
Badge +2

De storingskaart van Proximus is zoals de meeste dagen : veel storingen in Gent, Antwerpen, Brussel, …. Waar veel mensen wonen zijn er veel storingen. Ik zou gewoon eens bellen naar hun  0800 22800, ik denk open tot 22 uur.

dan ga je u moeten haasten :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +1

Hoor het wel hoop ik van PX of er een storing is geweest😉🤔🤗

Reputatie 6
Badge +3

Er is wel sprake van een storing zie hier een storingskaart : https://allestoringen.be/storing/proximus/kaart/ Van mensen die problemen hebben gemeld.

daar vind je wel altijd problemen terug, maar als het in orde gekomen is is dit wel het belangrijkste :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

Dat klopt inderdaad, maar zo kan je een idee hebben of het een algemeen probleem is in jouw regio.

 of gewoon direct bellen naar  0800 22 8000 en men meld het daar direct als er storingen zijn in uw regio en dan weet je ook direct of het gekend is en men ermee bezig is.

Reputatie 7
Badge +1

daar vind je wel altijd problemen terug, maar als het in orde gekomen is is dit wel het belangrijkste :slight_smile:

@Martin Het is na 5 minuten vanzelf in orde gekomen. Woon aan de kust en lag dus in het gebied 😉🤗⚽️

Valt inderdaad wel eens voor gelukkig niet al te veel, hier verleden maand ook effen eruit gelegen was wel al lang geleden.

Reageer