Vraag

Tweede adres met pack internet comfort + TV toevoegen op bestaande klantaccount

  • 12 April 2020
  • 2 reacties
  • 1162 Bekeken

Beste,

 

Momenteel hebben mijn vriendin en ik op één adres een pack internet comfort + TV. Wij hebben echter beslist om tijdelijk apart te gaan wonen. Hierdoor hadden wij graag op beide adressen dit pakket gehad. We willen dus het abonnement op het oude adres behouden, maar op dezelfde account ook een nieuw adres met een nieuw  pack internet comfort + TV toevoegen. Mijn vriendin had hiervoor reeds een afspraak voor verhuis gemaakt bij jullie (nu 23 april aanstaande). Echter daardoor zou het pack op het oude adres stopgezet worden. En dat willen wij niet. Bestaat de mogelijkheid om 1) op onze account twee adressen met dit  pack internet comfort + TV te verkrijgen, 2) het  pack internet comfort + TV op het oude adres niet stop te zetten en gewoon te laten zoals het is en 3) de afspraak op 23 april te laten doorgaan, maar dan om op het nieuwe adres het tweede pack te laten installeren?

 

Alvast dank voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet


2 reacties

Dat zal niet mogelijk zijn er bestaat wel een formule voor tweede verblijf > klik hier.
Het is wel zo dat je pas hier een officieel antwoord kunt krijgen van iemand van Proximus zelf als ze dinsdag hier terug de draad opnemen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nicky81 zoals Martin al zegt kan niet hetzelfde account op 2 verschillende adressen actief staan. Er zal dus een apart pack moeten geactiveerd worden. Ofwel verhuis je het bestaande naar het nieuwe adres en activeer je een nieuw pack op de huidige locatie… of omgekeerd. Grt, Heidi

Reageer