Beantwoord

Tv in tweede verblijf

  • 6 December 2019
  • 1 reactie
  • 577 Bekeken

Hoe kan ik mijn opgenomen tv programma’s van thuis bekijken in mijn tweede verblijf?

Volgens iemand van proximus moet ik mijn lijnnummer van in mijn tweede verblijf wijzigen in het lijnnummer van thuis. Dan zou de thuis decoder gekoppeld zijn aan de buitenverblijf decoder en omgekeerd. Maar daar zit het hem nu juist, als ik naar “instellingen” ga op mijn tv zie ik het nummer van de lijn maar kan ik niet aanklikken om te veranderen in een ander nummer. Wat moet ik doen?

Een bijkomende vraag: wordt dan ook de tv zenderlijst voor Vlaanderen over gezet op mijn tv in de ardennen? Voor Brussel kan men kiezen.

icon

Beste antwoord door Martin 6 December 2019, 09:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

volgens mij zal je eerst de decoder moeten deactiveren vooraleer je een telefoonnummer zal kunnen invoeren, waar zal achter gevraagd worden net zoals je een nieuwe decoder installeert. 

Bel het gratis nummer 0800 99 696 vanaf uw vaste toestel en volg de instructies.

Louter ter bijkomende info: Je kunt natuurlijk ook altijd via http://proximuspickx.be werken vanop laptop of via de pickx app van je smartphone en bv. vandaaruit chromecasten naar de HDMI ingang van je TV.