Beantwoord

Trage netwerkverbinding kan niet meer live gaan

  • 26 February 2018
  • 10 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Kan iemand me zeggen waarom ik steeds de melding krijg dat ik trage netwerkverbinding heb het probleem doet zich sinds gisteren voor als ik op Facebook live wil gaan dan krijg ik de melding "trage netwerkverbinding". Zaterdag had ik dat niet en mijn favoriete app was normaal Facebook ineens kreeg ik zaterdag een bericht van proximus dat ik bijna 9 gb had op verbruikt dus ik ben thuis gekomen gekomen en heb eens nagekeken en wat zie ik dat mijn favoriete app whatsap is in plaats van Facebook dus heb ik dat aangepast en nu krijg ik dus als ik live wil gaan de melding dat ik met een trage verbinding zit is dat omdat mijn favoriete app nu Facebook geworden is of niet ?
icon

Beste antwoord door FreyaVR 27 February 2018, 10:05

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik heb nu even terug die whatsap als favoriete app aangevraagd nu ga ik eens kijken wat de verbinding doet als ik die terug heb.
Reputatie 2
Badge
het lukt nu maar nu zie ik in mijn status staan "in behandeling voor WhatsApp (geldig vanaf 00:00)" Kan er iemand van Proximus dat verwijderen ik wil Facebook blijven gebruiken als favoriete app.
je internet volume is toch niet opgebruikt want dan wordt je internetsnelheid beperkt
ga eens kijken op je Myproximus > http://proximus.be/login
Als je demogelijkheid hebt om eens je pc of laptop via een utp kabel te verbinden aan je bbox en dan eens een speedtest doen om te zien wat je internetsnelheid is > http://pxs.speedtestcustom.com
Reputatie 2
Badge
het probleem is dat ik vooral op Facebook zit en momenteel veel livebeelden stream dat zal zo tot pasen zijn dan is dat terug gedaan tot komend jaar maar mijn favoriete app was whatsapp wat ik bijna nooit gebruik ik gebruik vooral Facebook nu kwam ik zaterdag thuis omdat ik een waarschuwing gekregen had dat ik nog 1 gb en ene kwart over had dus ben ik op my proximus gaan kijken en daar stond dat mijn favoriete app whats app was alhoewel ik toch aangevraagd had om Facebook in te stellen als favoriete app whatsap gebruik ik heel zelden. Dus heb ik zaterdag Facebook aangevinkt zondag morgen was dat al in orde mijn favoriete app die ik gratis mag gebuiken was en is dus Facebook geworden maar toen kreeg ik natuurlijk de problemen ik wilde live gaan en keer op keer kreeg ik het scherm dat ik een trage verbinding had. Dus dacht ik dat ik alles maar terug op whatapp moest plaatsen dus terug aangevraagd nu krijg ik net iemand van de helpdesk op chat en die zegde voor de gsm aan en uit te zetten en nu lukt het dus wel om live te gaan maar ondertussen staat wel op my proximus dat ik "what app" terug als favoriete app heb aangevraagd nu wil ik dat cancellen want ik vrees dat binnenkort mijn favoriete app Facebook weer dat whatsapp gedoe word ik wil "Facebook app" dan ook als mijn favoriete app blijven behouden want het probleem is opgelost met de gsm aan en uit te zetten nu staat wel in de status "in behandeling voor WhatsApp (geldig vanaf 00:00)" Kan er iemand van de dienst dit verwijderen ik hoef die whatsapp niet ik wil Facebook app zonder Messenger onbeperkt blijven gebruiken als favoriete app.
Ok, maar ik dacht dat je internet verbinding traag geworden was om reden dat je internetvolume opgebruikt was wat veel voorkomt bij klanten op het einde van de maand en ze er niet aan denken dat ze dan op een zeer lage internetsnelheid gezet worden tenzij ze al dan niet afhankelijk van hun pack gratis kunnen bijbestellen via MyProximus
Reputatie 7
Badge +1
het probleem is dat ik vooral op Facebook zit en momenteel veel livebeelden stream dat zal zo tot pasen zijn dan is dat terug gedaan tot komend jaar maar mijn favoriete app was whatsapp wat ik bijna nooit gebruik ik gebruik vooral Facebook nu kwam ik zaterdag thuis omdat ik een waarschuwing gekregen had dat ik nog 1 gb en ene kwart over had dus ben ik op my proximus gaan kijken en daar stond dat mijn favoriete app whats app was alhoewel ik toch aangevraagd had om Facebook in te stellen als favoriete app whatsap gebruik ik heel zelden. Dus heb ik zaterdag Facebook aangeving zondag morgen was dat al in orde mijn favoeriete app die ik gratis mag gebuiken was en is dus n Facebook geworden maar toen kreeg ik natuurlijk de problemen ik wilde live gaan en keer op keer kreeg ik het scherm dat ik een trage verbinding had. Dus dacht ik dat ik alles maar terug op whatapp moest plaatsen dus terug aangevraagd nu krijg ik net iemand van de helpdesk op chat en die zegde voor de gsm aan en uit te zetten en nu lukt het dus wal maar ondertussen staat wel op my proximus dat ik what app terug als favoriete app heb aangevraagd nu wil ik dat cancellen want ik vrees dat binnenkort mijn favoriete app weer dat whatsapp gedoe word ik wil Facebook app dan ook als mijn favoriete app blijven behouden want het probleem is opgelost met de gsm aan en uit te zetten
Zou is navragen als je de Facebook app kiest of data live beelden streamen daar wel bij hoort. Dacht een keer gelezen te hebben op dit forum dat deze data toch van je mobiele data af gaat. Even checken voor dat je voor verrassingen komt te staan.
Ja en ik dacht dat de reden was omdat zelf als je op Facebook bezig waart en je bv zonder dat je het zelf beseft live beelden kunt aan het streamen zijn maar die niet van de Facebook maar van een andere server kunnen komen.
Reputatie 2
Badge
Morgen eens bellen naar de klantendienst wil Facebook toch blijven behouden als favoriete app
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_data_usage_facebook/particulieren/discover/news/gouden-tips-van/dataverbruik-facebook.html
Reputatie 7
Badge +4
Veranderen van app kan 1 keer per maand. Gezien je reeds veranderd hebt, zal je moeten wachten tot de volgende facturatieperiode om dit opnieuw naar facebook aan te passen. Groetjes Freya
Reputatie 2
Badge
Kan iemand me zeggen waarom ik steeds de melding krijg dat ik trage netwerkverbinding heb het probleem doet zich sinds gisteren voor als ik op Facebook live wil gaan dan krijg ik de melding "trage netwerkverbinding". Zaterdag had ik dat niet en mijn favoriete app was normaal Facebook ineens kreeg ik zaterdag een bericht van proximus dat ik bijna 9 gb had op verbruikt dus ik ben thuis gekomen gekomen en heb eens nagekeken en wat zie ik dat mijn favoriete app whatsap is in plaats van Facebook dus heb ik dat aangepast en nu krijg ik dus als ik live wil gaan de melding dat ik met een trage verbinding zit is dat omdat mijn favoriete app nu Facebook geworden is of niet ?Veranderen van app kan 1 keer per maand. Gezien je reeds veranderd hebt, zal je moeten wachten tot de volgende facturatieperiode om dit opnieuw naar facebook aan te passen. Groetjes Freya

Ik heb naar de klantendienst gebeld en heb gevraagd op de Facebook app te blijven gebruiken dat zou nu zo blijven staan en dat wens ik ook zo blijven te behouden want Facebook gebruik ik het meest snap niet goed dat mijn favoriete app altijd op "whatsapp" gestaan heeft want heb van in begin nogthans gezegd voor mijn favoriete app "Facebook" te nemen.

Reageer