Beantwoord

Traag internet van dag op dag

  • 23 August 2018
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

hallo iedereen,

Gisteren avond wilde ik een serie kijken op netflix maar tot mijn verbazing downloade dit amper. Ik heb een speedtest gedaan en de resutaten waren :

ping 8
Download Mbps 1.90
Upload Mbps 13,34

Normaal zijn deze rond 45 download en 20 upload. Ik heb op elke computer en gsm in huis een viruscheck met avast premium gedaan en alle apparaten waren schoon. Ik snap niet wat er aan de hand is. Het duurt 1 minuut om een site te laden, dit kan niet juist zijn. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door HadewychT 24 August 2018, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Jonas, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijken we het even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Tip: indien je nog een antwoord gekregen hebt op je privébericht.
je kunt altijd eens het volgende proberen
Bel 0800 22424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
- Wacht tot gans op hete einde van het bericht, en sluit dan pas af.
(er wordt daar gezegd dat je op de decoder het resultaat zult zien maar dit mag je vergeten)
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt je datavolume (750GB) volledig opgebruikt deze maand. Daardoor is je snelheid verlaagt. Je kan via My proximus echter gratis extra volume bijbestellen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-internetvolume-overschreden.html#/fixed

Reageer