Beantwoord

Traag internet

  • 20 March 2018
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Dit weekend veel problemen gehad met Internet van Proximus. De gemeten download snelheid was 0.51 mbps, upload bleef op 0.01 staan. Gisteren is er dan uiteindelijk een technieker geweest maar die kon mij helaas niet verder helpen omdat de gemeten snelheid dan 3.91 mbps was. Voor hem was dit ruim voldoende aangezien de ADSL lijn.
Nu wist hij mij te vertellen dat Proximus een 4G modem gratis aanbieden wanneer het internet enorm slecht is. Klopt dit eigenlijk wel, anders zou dit mijn grootste probleem oplossen.
Internet is de dag van vandaag geen luxe product meer, waarom kan dan niet aan iedereen deftig internet gegeven worden?

Alvast bedankt voor jullie antwoord
icon

Beste antwoord door Wim VL 20 March 2018, 15:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
JonasDeWeer momenteel is deze nog in testfase dus deze wordt nog niet overal geplaatst. Groeten Els
Als dat mij kan helpen mag dit eens gerust in testfase bij mij staan. Mijn internet is aanzienlijk traag, dus ik kijk meestal TV via internet want digitale tv is ook niet mogelijk. Een beetje deftig internet zou voor mij “de hemel op aarde” zijn
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jonas, in de loop van het jaar wordt dit product commercieel gelanceerd en word je normaal gezien automatisch op de hoogte gebracht. Nog even geduld dus. MVG, Wim

Reageer