Vraag

Topic verdwijnt - probleem mailserver

  • 9 November 2018
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

Dus na 9 dagen geen antwoord op mijn vraag wordt mijn topic hier op het forum verwijderd ....

Nog een keer proberen misschien ... hoe bereik ik de sysadmins met kennis van de servers via mail/telefoon/brief/fax/postduif .......
Ik heb een probleem met jullie mailserver die geen mails aanvaardt van een server met adres 94.176.234.37 zonder aanwijsbare reden. De MX,PTR, spf,dkim,dmarc etc... staan allemaal correct, de server staat niet op blacklists en getest met mxtool en andere mailservices. Kunnen jullie dit AUB laten nakijken door een sysadmin met kennis van de servers?

mvg
Joan

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Joan,
wat je best even gaat doen is rechtstreeks een mailtje sturen naar blacklist.removal@proximus.com.
Daar kan men nazicht doen of daar door onze mailservers iets wordt tegengehouden.

Grtjs, Charlotte
Automatic reply: 94.176.234.37
BLACK LIST Removal Fri, Nov 9, 2018 at 10:44 AM
To: Joan ******
Dear customer, The address blacklist.removal@proximus.com is no longer being monitored. If you received the error « under investigation for spam abuse », your IP has probably been blacklisted on our servers. To remove your IP from our blacklist, please follow the steps on the following page: https://www.proximus.be/support/en/id_sfaqr_mail_blacklist/personal/support/internet/e-mails-and-website/problems-with-your-mailbox/your-ip-address-is-in-our-blacklist.html For other questions concerning this subject you can contact us through following form : https://www.proximus.com/en/abuse/form Thank you for your collaboration. Kind regards, Proximus Blacklist Removal Team _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Beste klant, Het adres blacklist.removal@proximus.com is niet meer in gebruik. Als U de foutmelding « under investigation for spam abuse » kreeg, wilt dit zeggen dat uw IP-adres waarschijnlijk in de zwarte lijst zit van Proximus. Als je uw IP uit de lijst wilt halen, volg dan de stappen op deze pagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_blacklist/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/uw-ip-adres-staat-in-onze-blacklist.html Voor andere vragen met betrekking tot dit onderwerp kunt U contact opnemen met ons via het volgende formulier: https://www.proximus.com/nl/abuse/form Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groeten, Proximus Blacklist Removal Team __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Cher client, L’adresse blacklist.removal@proximus.com n’est plus utilisée. Si vous recevez l’erreur « under investigation for spam abuse », cela signifie que votre IP est probablement sur la liste noire des serveurs de Proximus. Pour supprimer votre IP de la liste noire, suivez la procédure suivante: https://www.proximus.be/support/fr/id_sfaqr_mail_blacklist/particuliers/support/internet/e-mails-et-site-web/problemes-avec-votre-boite-mail/votre-adresse-ip-se-trouve-sur-notre-blacklist.html Nous restons à votre disposition pour tout renseignement complémentaire à ce sujet via notre formulaire: https://www.proximus.com/fr/abuse/form Merci pour votre collaboration. Cordialement, Proximus Blacklist Removal Team

***** Disclaimer *****
http://www.proximus.be/maildisclaimer
Reputatie 7
Badge +4
In deze tekst die je hebt geplaatst staat het contact formulier die je gaat moeten invullen om bij deze dienst terecht te komen:
https://www.proximus.com/nl/abuse/form
Beste Charlotte,

ik heb dus contact opgenomen met die dienst die me doorverwijst naar talosintelligence.com waar het ip van mijn mailserver een slechte reputatie heeft en daardoor blokken jullie mijn mails blijkbaar.
Ik contacteer deze mensen omdat mijn ip niet verbeterd (volgens hen is mijn server goed ingesteld en zou dit binnen de week in orde zijn) maar na 4 maal gevraagd te hebben om mijn reputatie aan te passen heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen van hen (dit zou volgens hun website 1 a 2 dagen duren voor je antwoord krijgt ik wacht al een maand en heb nog niets ontvangen). Volgens hun site moet de ISP (jullie dus) tijdelijk mijn server whitelisten totdat het probleem oplost ... (beetje raar maar de keuze om mensen te blokkeren via een systeem dat duidelijk niet werkt vermits recovery van reputatie niet werkt is dat ook). Bij wie moet ik hiervoor zijn ?

mvg
Joan
Reputatie 7
Badge +4
Onderaan deze pagina vind je de nodige info en het webformulier om ons abuse team te contacteren.

Reageer