Vraag

Toekomstige omruilacties B-box2

  • 15 April 2020
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Op het forum lees ik dat er eind vorig jaar een omruilactie was en dat mensen hun oude B-box2 werd vervangen door een nieuwe B-box3.

Zelf beschik ik nog over een B-box2 en had graag vernomen of er nog zo’n omruilacties gepland staan?

Vriendelijke groeten


5 reacties

Dit zal volgens mij geen probleem zijn om die laten om te ruilen, maar dat laat ik natuurlijk aan de proximus medewerkers zelf over.

Reputatie 7
Badge +4

@Erwin_037 Er zijn inderdaad omruil acties geweest, dit wordt in principe enkel gedaan als er voldaan is aan bepaalde voorwaarden of als je op een bepaalde technologie. In jou geval kan je inderdaad een betere snelheid halen met een b-box3 en is het dus mogelijk om deze om te ruilen. Dit kan per post naar je thuis adres worden verstuurd. Morgen zal normaal de nieuwe modem toekomen. Hierbij zijn retour documenten geleverd, zo kan je de oude b-box 2 en de stroom kabel in een gesloten kartonnen doos terug sturen.

 

Edit: Kan je nog juist even je gsm nummer toevoegen op je profiel waar het bericht mag toekomen als het is toegekomen? 

Amai, van snelheid gesproken! :grinning:

Bedankt voor de snelle reacties.

Vriendelijke groeten,

Erwin

PS: gegevens worden toegevoegd aan mijn profiel

@SamuelD  is er een probleem met de omruiling,  want ik heb in tussentijd niets meer vernomen?

Vg

Erwin

De vorige omruiling lijkt niet doorgelopen te zijn. Ik heb deze dan ook opnieuw voor je ingeleid. Alvast mijn excuses voor deze vertraging. 

Reageer