Vraag

Titularis aanpassen internet en tv

  • 5 October 2020
  • 10 reacties
  • 385 Bekeken

Ik probeer sinds begin september een aanvraag te doen om overdracht van een business pack van mijn firma naar mijn privé over te zetten. Reeds drie maal heb ik gemaild naar hbs.cessions.nl@proximus.com en twee maal contact gehad met service desk telefonisch en bezoek Meir Antwerpen

Nooit krijg ik respons op mijn drie mails en de overdracht is nog steeds niet in orde. Dit kunnen we als bedrijf niet blijven tolereren.

Help wat kan ik doen?


10 reacties

Gegevens aangevuld

Al mijn gegevens over producten (tel lijnen) in my proximus zijn verdwenen op de firma? De overgebrachte producten naar het de nieuwe titularis zijn ook verdwenen in my proximus? Top is dit!! Webmail werkt niet meer!

Reputatie 7
Badge +3

@vangoolen

Onder bedrijf“Van goolen,……..” is een overname doc terug te vinden van een uitgevoerde actie april 2020.

Hier gaat het dus niet over…

Kan er nog een ander klantennummer zijn ? 

groeten,

Tina

Klopt vorige overdracht is perfect verlopen in april onder dezelfde klantnummer welke al 30 jaar dezelfde is.

Natuurlijk als HBS.sessions niets doet met mijn mails kan je het document ook niet vinden.

Gisteren mijn documenten aangetekende naar Proximus verzonden. Ons negeren zal moeilijk worden. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@vangoolen 

ik kan niet zien of ze daar achterstand hebben of wat dan ook.

Als je volgende week nog niets gehoord hebt, kunnen we via deze weg afspreken hoe wij het document ontvangen en een dossier laten opmaken.

Excuses dat het zo lang duurt.

Vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@vangoolen 

raar want ik zie geen aangebrachte wijziging onder je producten

ik stuur een mail vanuit mijn mailbox : kan je me overnamedoc doorsturen ?

Dan zoek ik zelf iemand om na te kijken !

Groeten

Tina

Nog steeds geen oplossing!

FYI: op zatedag, zondag en feestdagen komt hier niemand van het proximus forumteam langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@vangoolen 

Er is een IT probleem in onze systemen met deze overname.

Gisteren nog zijn IT-ers ermee bezig geweest.

Er is een dossierbeheerder (gisteren afwezig), maar er is gevraagd om julllie vandaag te contacteren en te informeren.

Er zit echt wel schot in de zaak :-)  alleen verloopt het niet zo vlot als we gewild hadden.  Oprechte excuses.

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@vangoolen  Op naam en klantennummer van het bedrijf vind ik het overnamedocument niet terug. Vul je in de profielgegevens ook even jouw privégegevens aan (naam, klantennummer, telefoonnummer, gsm-nummer)? Dan kijk ik dit graag verder voor je na.

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Dank je wel.

Groetjes,
Antonella

Reageer