Vraag

Tijdelijk ander adres

  • 28 July 2019
  • 2 reacties
  • 439 Bekeken

Tijdelijk voor mijn verbouwingen woon ik bij familie,
Nu is mijn vraag kan ik mijn proximus tijdelijk op 2 adressen laten komen dat ik via 1 of andere sataliet dergelijke dingen een 2 de modem kan aansluiten via mijn account op een ander adres zoals het systeem netflix dat je het kan kijken op meerdere schermen via 1 rekening?

2 reacties

Ik ben wel niet van Proximus zelf, maar volgens mij gaan ze geen twee aansluitingen voorzien voor de zelfde abonnementsprijs van één aansluiting, ze zouden wel mss tijdelijk het abonnement kunnen veranderen op het andere adres waar je dan je uw intro/vdsl filter, bbox en decoder kunt zelf aansluiten.
Maar dan kijk je best eens op dit ander adres of er aansluiting mogelijk is > klik hier.
In ieder geval zullen de mensen van proximus morgen als ze hier terug langskomen je wel de nodige officiële info kunnen geven wat mogelijk is.
NB: via http://proximuspickx.be zou je wel bv op dit ander adres naar tv kunnen kijken met je laptop bv en eventueel casten naar je TV via een google cast HDMI dongle die je op je tv aansluit.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Vanderstoelen,
De info van Martin is correct. 1 abonnement op 2 verschillende adressen laten toekomen is niet mogelijk. Je zou een verhuis moeten aanvragen om je diensten te laten toekomen op het tijdelijk adres. Na de verbouwingen moeten ze terug worden verhuisd.
Groetjes,
Antonella

Reageer