@ivange Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om u de retourlabel te bezorgen voor het terugsturen van je bbox3 via Bpost:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
@Martin bedankt, info idd nog nodig
@ivange
graag je forum profielgegevens aanvullen
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Dan kunnen we de modem opzeggen en krijg je het retourlabel toegestuurd.
Groetjes,
Tina
@Martin en @tina.b
Eerst en vooral bedankt voor jullie snelle antwoord ( en sorry voor de type fouten in mijn topic )
Instructies opgevolgt , hopelijk heb ik alles goed ingevuld .
Moest er nog iets tekort zijn , shoot .
Ivange
@ivange
vragen via privébericht beantwoord en opgelost
fijne dag nog iedereen
Groetjes
Tina