Onlangs staken de problemen wééral de kop op. Internet trager, proximus TV gestoord (elke minuut hapering van 1-2 sec). En zaterdagochtend was ineens alles weeral weg.
Gebeld. Kreeg een dame aan de lijn die de lijn gecheckt heeft en me zei dat er een technieker langs moest komen. Afspraak was gisteren (14/05) in de nm. Ik ging er dus vanuit dat het probleem deze keer bij onze modem lag. Soit, iemand bleef thuis geduldig wachten... Niemand gezien, niemand gehoord.
Ik heb om 16u45 proberen terug te bellen. Kreeg deze keer geen echt persoon aan de lijn, enkel de levensloze robotstem die me melde dat ik momenteel 'hinder' kan ondervinden met de proximus diensten (neen, ik ondervind geen HINDER, ik ondervind een TOTAAL GEBREK aan proximus diensten, wééral). Een oplossing is voorzien voor 18 mei 2018 om 16u!! Dus wéér een week zonder internet/TV/telefoon. Da's ondertussen dan al de derde week dit jaar.
Aangezien de technieker nooit kwam opdagen en ik nu ineens terug dat bandje krijg, neem ik aan dat het dus niet onze modem is, maar dat het probleem zich toch op de lijn bevindt... weeral... Vorige keer zei men dat er zou gekeken worden voor een compensatie. Niets gezien, niets gehoord...
Aangezien we, met deze panne erbij, in totaal nu dus al driekwart maand zonder diensten zitten, zou ik als compensatie graag een korting van 75% willen zien op m'n volgende maandfactuur.
En als verontschuldiging zou het Proximus niet misstaan om nog een extra geste te doen. Graag ook liefst financieel, aangezien ik geen interesse heb in tijdelijke toegang tot 600 extra TV zenders die we toch nooit bekijken.
Hopend dat ons probleem vrijdag eindelijk DEFINITIEF opgelost zal zijn.
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineel