Beantwoord

Technieker komt niet opdagen + wederom een week zonder services

  • 15 May 2018
  • 5 reacties
  • 522 Bekeken

In maart hebben wij al eens te kampen gehad met ernstige lijnstoringen waardoor we bijna 2 weken zonder internet/TV/telefoon zaten.
Onlangs staken de problemen wééral de kop op. Internet trager, proximus TV gestoord (elke minuut hapering van 1-2 sec). En zaterdagochtend was ineens alles weeral weg.

Gebeld. Kreeg een dame aan de lijn die de lijn gecheckt heeft en me zei dat er een technieker langs moest komen. Afspraak was gisteren (14/05) in de nm. Ik ging er dus vanuit dat het probleem deze keer bij onze modem lag. Soit, iemand bleef thuis geduldig wachten... Niemand gezien, niemand gehoord.

Ik heb om 16u45 proberen terug te bellen. Kreeg deze keer geen echt persoon aan de lijn, enkel de levensloze robotstem die me melde dat ik momenteel 'hinder' kan ondervinden met de proximus diensten (neen, ik ondervind geen HINDER, ik ondervind een TOTAAL GEBREK aan proximus diensten, wééral). Een oplossing is voorzien voor 18 mei 2018 om 16u!! Dus wéér een week zonder internet/TV/telefoon. Da's ondertussen dan al de derde week dit jaar.

Aangezien de technieker nooit kwam opdagen en ik nu ineens terug dat bandje krijg, neem ik aan dat het dus niet onze modem is, maar dat het probleem zich toch op de lijn bevindt... weeral... Vorige keer zei men dat er zou gekeken worden voor een compensatie. Niets gezien, niets gehoord...

Aangezien we, met deze panne erbij, in totaal nu dus al driekwart maand zonder diensten zitten, zou ik als compensatie graag een korting van 75% willen zien op m'n volgende maandfactuur.
En als verontschuldiging zou het Proximus niet misstaan om nog een extra geste te doen. Graag ook liefst financieel, aangezien ik geen interesse heb in tijdelijke toegang tot 600 extra TV zenders die we toch nooit bekijken.

Hopend dat ons probleem vrijdag eindelijk DEFINITIEF opgelost zal zijn.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 16 May 2018, 08:41

Bekijk origineel

5 reacties

Geen reactie van Proximus? Mogen wij op z'n minst weten wat het probleem juist is, en garantie krijgen dat het vrijdag om 16u00 100% zeker opgelost zal zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Bart, het probleem is inderdaad een breuk in de kabel die door onze lassers wordt hersteld. Dit zijn geen geplande werken. De lassers doen het nodige om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Als de storing volledig is opgelost, kan je via de administratieve dienst een compensatie verkrijgen. Een compensatie wordt altijd pas toegekend, het moment dat de storing is verholpen. Zodat men de exacte start en einddatum weet.

Grtjs, Charlotte.
Bedankt voor je antwoord, Charlotte.
2 vraagjes:
- Kan je bevestigen dat de herstelling vrijdagnamiddag zeker afgerond zal zijn?
- Op welk emailadres kan ik de administratieve dienst bereiken?

Alvast bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +4
Bart, ikzelf ben ook niet ter plaatse en kan hier momenteel geen bevestiging op doen wanneer dit exact opgelost zal zijn. De lassers hebben daar een beter zicht op. Het is doorgegeven dat het dringend is.
Om de administratieve dienst te bereiken kan dit via 080022800 (kiezen voor facturatie), via de chat support op de website of via Facebook messenger. Grtjs, Charlotte.
Bart, hoe is dat afgelopen met herstelling en compensatie ?

Reageer