Beantwoord

Tart elke verbeelding

  • 26 February 2019
  • 7 reacties
  • 353 Bekeken

Ben een business klant met 2 locaties waar internet en tv en 7 gsm nummer gekoppeld zijn
Vrijdag laatst leden plots op locatie a geen internet en tv meer, bel naar klanten dienst half uur muziek en pats lijn verbroken, terug gebeld eindelijk iemand aan de lijn meneer alles is betaald snap het niet goed, technische dienst snapt het ook niet. Vraag van hen is iemand aanwezig ja kan deze persoon even terug bellen, word ook gedaan en opgelost maar reden waarom joost mag het weten.
Vervolgs valt in de late namiddag locatie 2 uit geen tv internet terug gebeld en technisch dienst zegt raar dat dit kan omdat alles betaald is. Spug mijn gal beetje uit en zeg wat nu met compensatie ah dit word niet gedaan daar het binnen de tijd van repair is. Man dit snap is dus echt niet betaal maandelijks rond de 500 € aan jullie maar dit is toch echt niet te vatten. Het enige excus was het is een foutje in het systeem ???
icon

Beste antwoord door Sven Vanderheyden 26 February 2019, 11:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Sven, heb je de decoders al eens herstart? Indien na de herstart van de decoder de opnames nog niet terug zijn kan je mij dan laten weten via privé bericht naar Het Proximus Team welke opnemes er juist zijn verdwenen?
lap en gisteren weer hetzelfde liedje, locatie a valt uit en nadien beide op hetzelfde tijdstip als voorheen valt locatie b nu ook weer uit, terug bellen naar klantendienst, heb zo het gevoel dat ik elke donderdag weer moet bellen om mijn lijnen actief te krijgen. Nu merken we ook op dat op beide locaties sommige opnames gewoon verdwijnen !!!!
ok maar alles is betaald en toch werd alles afgesloten, dit is voor mij als zelfstandige een ramp. .Kreeg gewoon de boodschap een foutje in het systeem
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sven,

Als een storing binnen de 24u wordt opgelost kan je geen aanspraak maken op een compensatie.

Groetjes,

Antonella
en ineens is het stil 😞
wenzel het probleem is ondertussen van de baan dit kwam voor op de 2 adressen onder mijn account adres 1 om 14u en adres 2 rond 17u15
Heb je dit probleem dan nog steeds? Over welke huisnummer onder jouw account gaat het dan?