Support? Chatten? Technische hulp? Een moordkuil! Letterlijk een vergeetput waar helemaal geen centraal beheer bestaat

  • 2 november 2019
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Schokkend! Na VIER telefonische tot niet leidende telefoontjes telkens met belofte dat 2de lijnhulp 'contact zou nemen' ook gechat. Maar .... van die chats of telefoongesprekken kan nergens naar gerefereerd worden! Van een chat is er GEEN kopie mogelijk!

Die medewerkers zitten ALLEMAAL op eilandjes; hebben GEEN toegang tot het (fictief) dossier! Opnieuw contact nemen over een aanslepend niet opgelost probleem is telkens weer HERBEGINNEN VANAF NUL !!!

GEEN gecentraliseerd beheer!

Geen resultaten feedback! NIETS!

Handig: afschepen, niets oplossen; doorschuiven naar de volgende met loze beloftes.

Als het ‘te heet’ wordt STOPPEN ze de chat en verdwijnt de chat! Je staat terug op straat ZONDER enig houvast zonder enige inhoud … NIETS.

WEERZINWEKKEND EN GEEN MOGELIJKHEID OM DAT AAN TE KLAGEN

Krijg straks het zoveelste smsje of en hoe ‘tevreden’ ik ben met ...EEN LEGE DOOS.

Van het kastje naar de muur? proximus support dus!

Niet te geloven: deze ‘reactie’ … krijg ik niet eens verstuurd!


2 reacties

TUI: maandag zullen de forum Proximus medewerkers je zeker kunnen verder helpen met je probleem als ze hier terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je ons je probleem even verduidelijken? Waarmee ondervind je problemen? Is er een technisch probleem of eerder een administratief probleem? 

Reageer