Beantwoord

Storingen TV


Hallo, reeds geruime tijd héél veel storingen op tv. Nu heb ik die deels kunnen oplossen met een simpele tv box reset. Maar krijg nog storingen, in mindere mate maar toch. Maar de storingen tijdens de reclameblokken…. Dan staat het beeld stil (blue screen). tot nu is dat steeds bij 2 dezelfde reclames. Hoe los ik de storingen en stilstaand beeld op??Tv box aangesloten op wifi bridge. V5c tv box.

icon

Beste antwoord door GeertC 5 May 2022, 14:35

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pruserketro 

Heb je al eens in volgorde eerst de bbox3 herstart, vervolgens de wifi bridge en ten slotte de decode (V5c)?

 

groeten

Geert

@GeertC

Ja en meer dan eens. Alleen de tv box reset heeft enige verbetering gebracht . 

Reputatie 7
Badge +3

@pruserketro 

heb je die storingen op elke zender of enkel op de zenders uitgezonden in HD?

 

Geert

@GeertC 

Meeste zenders waar wij naar kijken zijn in HD. Ik durf niet met zekerheid zeggen op alle zenders.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb wat aanpassingen uitgevoerd op je aansluiting, heb je nu nog blokjes?

 

Geert

@GeertC 

Momenteel niet, maar na de reset van de tv box had ik die ook niet. Storingen kwamen wel terug toen.

Welke aanpassingen heb je gedaan?

@GeertC 

Storingen zijn er nog steeds. En dat sinds de fiber hier ligt dat oh zo stabiel en snel zou zijn.😡

Kan de vervanging van de wifi bridge met een wifi booster helpen? of kunnen die storingen veroorzaakt worden doordat de omvormers allemaal op een hoop liggen? (appartement).Zo is tv kijken echt niet te doen.

Reputatie 7
Badge +3

@pruserketro 

De metingen die we gedaan hebben op de aansluiting geven een goed resultaat weer, 

eventueel kunnen we ‘t best eens een technicus naar je toesturen.

Wanneer zou dat gaan voor jou?

 

Geert

@GeertC 

Ik ben iedere dag thuis. Geen probleem dus. 

Reputatie 7
Badge +3

@pruserketro 

morgen 06/05 zal er tussen 09:00 en 13:00 iemand langskomen.

 

Geert

@GeertC 

Prima, bedankt.

Reageer