Vraag

storing internet, modem

  • 5 June 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Sinds dat de prijs omhoog is gegaan van proximus hebben wij niks anders dan storingen, vandaag alleen al is de wifi 3 keer uitgevallen, de decoder voor de tv slaat continu tilt, die moeten we dagelijks bijna heropstarten, we beginnen het wel een beetje beu te worden


1 reactie

je zou best eens de toestellen herstarten 

Toestellen herstarten/resetten:
Eigenlijk is de beste en volledigste methode hiervoor als volgt:
(zeker als eerst het gewoon heropstarten van de toestellen > klik hier, niet echt iets oplost):

  • decoder stroomloos zetten en eigenlijk nog best door de netstekker van zijn stroomadapter even uit te trekken.
  • bbox resetten zo een 20 tal seconden het verzonken resetknopje achteraan ingedrukt houden tot de lampjes vooraan uitdoven,
    behalve de power led, en dan lossen.
  • nu wachten tot de bbox zijn VDSL lampje continu blijft oplichten en je terug kunt surfen.
  • De decoder terug onder spanning zetten 
  • Tenslotte indien voorgaande nog geen oplossing gaf,
    de decoder resetten > hoe het moet > klik hier

Reageer