Vraag

Storing in Brugge ?

  • 13 November 2020
  • 5 reacties
  • 619 Bekeken

Sinds 13h geen internet meer. Modem meldt ' DSL lijn verbroken ' . Is dit een lokaal netwerk probleem ?

Bedankt voor een snelle feedback


5 reacties

Dag Geert ,

Inmiddels weer wel (na 4 u)

Dan weer niet (gisteren)

Nu weer wel ( na enkele uren)

Callcenter vertelde me vrijdag dat het bij mij was maar gisteren was het probleem bij een verdeelstation.

Hopelijk is alles opgelost !

Bedankt voor de opvolging

mvrgr

Winke

 

Reputatie 7
Badge +3

@Winke 

Werkt inmiddels je internet al?

 

Geert

nee normaal na het invoeren van je lijnnummer zou je dan die melding krijgen.

Mss zal er nog iemand van het prox forumteam hier reageren, maar anders zal het pas maandag iemand van hen terug langskomen.

soms kun je ook iets afleiden via deze site: https://allestoringen.be/storing/proximus/

Bedankt Martin. Maar als je geen melding hoort en niemand aan de lijn krijgt om dit te vertellen , is het dan geen algemene storing in de zone ?

als je belt naar 0800 22 800 bvb en je krijgt de melding dat er problemen zijn in je zone dat weet je hieruit dat het probleem door proximus gekend is en ze er mee bezig zijn.

Reageer