Sinds 13h geen internet meer. Modem meldt ' DSL lijn verbroken ' . Is dit een lokaal netwerk probleem ?
Bedankt voor een snelle feedback
Sinds 13h geen internet meer. Modem meldt ' DSL lijn verbroken ' . Is dit een lokaal netwerk probleem ?
Bedankt voor een snelle feedback
Dag Geert ,
Inmiddels weer wel (na 4 u)
Dan weer niet (gisteren)
Nu weer wel ( na enkele uren)
Callcenter vertelde me vrijdag dat het bij mij was maar gisteren was het probleem bij een verdeelstation.
Hopelijk is alles opgelost !
Bedankt voor de opvolging
mvrgr
Winke
nee normaal na het invoeren van je lijnnummer zou je dan die melding krijgen.
Mss zal er nog iemand van het prox forumteam hier reageren, maar anders zal het pas maandag iemand van hen terug langskomen.
soms kun je ook iets afleiden via deze site: https://allestoringen.be/storing/proximus/
Bedankt Martin. Maar als je geen melding hoort en niemand aan de lijn krijgt om dit te vertellen , is het dan geen algemene storing in de zone ?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.