Vraag

Storing door incident

  • 11 October 2019
  • 37 reacties
  • 757 Bekeken

Is er iemand die mij kan zeggen hoelang de "hinder door een incident" in Bierbeek nog gaat duren? Het is ondertussen al 36 uur dat wij zonder telefoon, tv en internet zitten en aangezien ik van thuis uit werk heb ik datwel nodig. Bij Proximus krijg ik nog telefonisch, noch op mail, noch via chat enige reactie. Al mijn werk via smartphone en 4g blijven doen is geen optie. Dus ... hoe lang nog????

37 reacties

@katty deleu  dat is jammer om te horen. Werkt ondertussen alles terug zoals het hoort? Is er iets dat we voor je kunnen doen? 

Ja werkt intussen maar voor hoelang.

ik heb in het verleden al eens gebeld met wat ze konden doen voor mij na zo een vervelende situatie.

Maar geen voorstel gekregen 

Jammer 

Reputatie 7
Badge +4

@katty deleu  Kan je even je klantennummer of nummer van je vaste lijn toevoegen aan je forum profiel? Zo kan ik je lijn eens uitmeten en nagaan of alles aan onze kant in orde is.

@katty deleu  Kan je even je klantennummer of nummer van je vaste lijn toevoegen aan je forum profiel? Zo kan ik je lijn eens uitmeten en nagaan of alles aan onze kant in orde 

 

best geen privégegevens op een openbaar forum posten maar in je >

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> “Telefoonnummer (privé)” aanvullen
> Sla wijzigingen op.

Reputatie 7
Badge +4

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  

Doe nu maar

doe nu maar

doe nu maar

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  

morgen werk van thuis uit dus heb mijn internet nodig dan.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de test net gedaan en er is inderdaad wel een klein foutje te zien in die test. Ik denk dat we best eens een technieker ter plaatse sturen om dit te laten nakijken. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 10 en half 1. Als dit niet past kan je dit aanpassen in My Proximus

 

Ik heb de test net gedaan en er is inderdaad wel een klein foutje te zien in die test. Ik denk dat we best eens een technieker ter plaatse sturen om dit te laten nakijken. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 10 en half 1. Als dit niet past kan je dit aanpassen in My Proximus

 

Liefst vandaag niet

Reputatie 7
Badge +3

@katty deleu 

ik zie dat de technicus alsnog vandaag is langsgeweest, hij zou de modem vervangen hebben.

De metingen zijn nu goed. Ik stel voor dat we nu even afwachten gedurende het weekend en nagaan of er nog storingen optreden.

 

Geert

@katty deleu

ik zie dat de technicus alsnog vandaag is langsgeweest, hij zou de modem vervangen hebben.

De metingen zijn nu goed. Ik stel voor dat we nu even afwachten gedurende het weekend en nagaan of er nog storingen optreden.

 

Geert

ok dank je wel

Reageer