Vraag

Storing door incident

  • 11 October 2019
  • 37 reacties
  • 757 Bekeken

Is er iemand die mij kan zeggen hoelang de "hinder door een incident" in Bierbeek nog gaat duren? Het is ondertussen al 36 uur dat wij zonder telefoon, tv en internet zitten en aangezien ik van thuis uit werk heb ik datwel nodig. Bij Proximus krijg ik nog telefonisch, noch op mail, noch via chat enige reactie. Al mijn werk via smartphone en 4g blijven doen is geen optie. Dus ... hoe lang nog????

37 reacties

@katty deleu

ik zie dat de technicus alsnog vandaag is langsgeweest, hij zou de modem vervangen hebben.

De metingen zijn nu goed. Ik stel voor dat we nu even afwachten gedurende het weekend en nagaan of er nog storingen optreden.

 

Geert

ok dank je wel

Reputatie 7
Badge +3

@katty deleu 

ik zie dat de technicus alsnog vandaag is langsgeweest, hij zou de modem vervangen hebben.

De metingen zijn nu goed. Ik stel voor dat we nu even afwachten gedurende het weekend en nagaan of er nog storingen optreden.

 

Geert

Ik heb de test net gedaan en er is inderdaad wel een klein foutje te zien in die test. Ik denk dat we best eens een technieker ter plaatse sturen om dit te laten nakijken. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 10 en half 1. Als dit niet past kan je dit aanpassen in My Proximus

 

Liefst vandaag niet

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de test net gedaan en er is inderdaad wel een klein foutje te zien in die test. Ik denk dat we best eens een technieker ter plaatse sturen om dit te laten nakijken. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 10 en half 1. Als dit niet past kan je dit aanpassen in My Proximus

 

doe nu maar

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  

morgen werk van thuis uit dus heb mijn internet nodig dan.

doe nu maar

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  

Doe nu maar

Reputatie 7
Badge +4

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  

best geen privégegevens op een openbaar forum posten maar in je >

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> “Telefoonnummer (privé)” aanvullen
> Sla wijzigingen op.

@katty deleu  Kan je even je klantennummer of nummer van je vaste lijn toevoegen aan je forum profiel? Zo kan ik je lijn eens uitmeten en nagaan of alles aan onze kant in orde 

 

Reputatie 7
Badge +4

@katty deleu  Kan je even je klantennummer of nummer van je vaste lijn toevoegen aan je forum profiel? Zo kan ik je lijn eens uitmeten en nagaan of alles aan onze kant in orde is.

@katty deleu  dat is jammer om te horen. Werkt ondertussen alles terug zoals het hoort? Is er iets dat we voor je kunnen doen? 

Ja werkt intussen maar voor hoelang.

ik heb in het verleden al eens gebeld met wat ze konden doen voor mij na zo een vervelende situatie.

Maar geen voorstel gekregen 

Jammer 

Ja het werkt maar voor hoelang weer voor er terug storingen zijn.

Heb in het verleden al eens voor gebeld wat ze konden doen of betekenen voor mij na zo een vervelend voorval.

Als je van thuis uit werk loop ik heel wat achterstand op.

 

Reputatie 7
Badge +4

@katty deleu  dat is jammer om te horen. Werkt ondertussen alles terug zoals het hoort? Is er iets dat we voor je kunnen doen? 

Gisteren van om 15 u tot 21u30 geen Internet en tv heel vervelend als je van thuis uit werkt.

Is niet de eerste keer vorige week ook al .ik denk dat het tijd word dat ik als klant overstap naar ergens anders.

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen half 1 en half 5. Als dit niet lukt voor u kan u dit eventueel aanpassen via My proximus. Fijne avond nog.

Ook de telefoon doet het nog steeds niet, duidelijk extern probleem dus.

ik kan best bereikt worden op gsm 04*******8 voor afspraak.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

ik boek een afspraak voor je. Kan je me een GSM-nr doorgeven (dit mag wel via privé-bericht) zodat de technieker je daarop kan contacteren ?

Past het voor u morgen tussen half 1 en half 5 ?

Herstart brengt geen verbetering…..helaas.

enkel Power en LAN lichtje brand

Reputatie 7
Badge +4

Er was eerder vandaag inderdaad een algemeen probleem maar dat is reeds opgelost sinds deze namiddag. Ik zie dat uw lijn inderdaad nog steeds geen signaal heeft. Kan u de modem eens herstarten en zien of het lichtje ‘dsl’ terug constant begint te branden ? Indien niet zullen we een afspraak moeten maken zodat een techieker dit ter plaatse verder kan nakijken.

Hallo,

sinds deze middag geen externe connectie meer en dus geen internet noch telefoon ( steeds bezettoon); ook 4G slechte verbinding en tergend traag. Modem al uitgezet, herstart etc maar geen adsl signaal dat modem bereikt. Als ik bel ook de melding dat er een gekend incident heeft plaatsgevonden en alles wordt gedaan om te verhelpen….8 uur later noch steeds status quo. Gezien de andere berichten hier begin ik me zorgen te maken en zou graag een timeline krijgen wanneer alles weer normaal zal zijn.

misschien toevallig maar gisteren stond Technisch medewerker van Proximus bij mijn overbuur op de stoep…

hoor graag snel wanneer dit euvel verholpen zal zijn.

met vriendelijke groeten,

Jaak

Reputatie 7
Badge +4

Sorry voor de verwarring. Het bericht van Valencia stond er nog niet toen ik begon te antwoorden.

Nog even voor de duidelijkheid: de beschadigde kabel bij ons in de buurt is hersteld, maar zorgt nog voor kortsluiting op onze lijn. De lassers zullen dit aanstaande maandag herstellen. Dan is de afspraak voor maandag 2 december dus niet bij ons maar op de plaats waar de kabel beschadigd was. Wij moeten daarvoor dan ook niet thuis aanwezig zijn lijkt me. Is dat correct?

Dit klopt gedeeeltelijk. De lassers moeten dit waarschijnlijk buiten herstellen. Het kan ook op de kabel zitten die uw woning binnen komt. Maar zelfs als het problem buiten ligt is het toch best dat er iemand thuis kan zijn of kan langskomen  indien nodig om alles goed uit te testen en zeker te zijn dat alles in orde is.

Bij de storing staat een gsm 0499xxxxx6 waarop de lassers u zullen contacteren voordat ze ter plaatse komen. Dan kan je dit met hen bekijken.

 

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb toch zojuist een sms gekregen, dit antwoord op mijn eerder bericht, soms is het moeilijk te weten op wie er geantwoord wordt als de naam niet genoemd word, misschien dit in het vervolg doen

Nog even voor de duidelijkheid: de beschadigde kabel bij ons in de buurt is hersteld, maar zorgt nog voor kortsluiting op onze lijn. De lassers zullen dit aanstaande maandag herstellen. Dan is de afspraak voor maandag 2 december dus niet bij ons maar op de plaats waar de kabel beschadigd was. Wij moeten daarvoor dan ook niet thuis aanwezig zijn lijkt me. Is dat correct?

Sorry, voor het dubbele bericht, ik had niet door dat vorige aan mij gericht was. Bedankt voor de info!

Reageer