Vraag

storing bij Proximus?

  • 12 September 2020
  • 5 reacties
  • 224 Bekeken

Beste,

Heb sedert gisterenavond 17u30 geen internet en digitale tv meer. Als ik naar de technische dienst bel, krijg ik te horen dat er in mijn regio een technisch probleem zou zijn, nochtans heeft een familielid geen problemen in dezelfde regio. Graag zou ik willen weten wanneer dit zal opgelost zijn aangezien ik van thuis uit werk? Blijkbaar technische problemen regio Lievegem? Klopt dat? 


5 reacties

Inderdaad een mens is tegenwoordig heel  afhankelijk van het internet, maar gelukkig is het toch al opgelost.

Dag Martin, dank u wel voor jou reply. Het blijkt nu opgelost te zijn. Heb modem opnieuw opgestart. Volgende keer probeer ik meer geduld te hebben, Haha, wel moeilijk als je van thuis uit werkt. 

@Miekeness Als je dit antwoord krijgt wil dit zeggen dat proximus het probleem kent en dat ze er ook mee bezig zijn en dat het gewoon afwachten is tot ze het opgelost krijgen.

Ja heb dit ook reeds gezien dat er op de storing kaart niks staat van storingen momenteel daarmee dat ik het hier vraag want via de telefoon krijg ik een antwoordapparaat te horen dat er een storing is.  Ik wil gewoon duidelijkheid zodat ik zeker weet dat het niet enkel mijn lijn is.

Reputatie 6
Badge +2

Als ik Google naar “Proximus storing kaart” krijg ik te zien dat er aktueel geen storingen zijn bij Proximus. Op de kaart is het nogal rood, dat zijn gemelde problemen, maar sorry, ik weet Lievegem  niet echt liggen. Maar kijk gerust zelf. Als dat lukt zonder internet. Anders beroep doen op familielid. Of bij de buren. 

Reageer