Vraag

Stick voor mobiel internet

  • 20 March 2018
  • 4 reacties
  • 1239 Bekeken

Hallo ik ben in februari overgegaan van orange naar Proximus met een volledig pakket .
we hadden nog een stik van mobistar(orange) van internet everywhere en hebben een simkaartje van 15€ per maand om te gebruiken op de camping bij proximus hebben ze ons gezegd dat de(stik internet everywhere van mobistar (orange) gebruikt kon worden & bruikbaar was om te surfen op internet !
maar het werkt van geen kanten kunnen jullie daar een antwoordje op geven of bestaat er bij jullie (proximus) ook nog zo een stik ???
grts Robert Beelen
klantnummer:1295425

4 reacties

Ter info :
https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobile_routers_modems/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/mobiele-routers-en-modems.html
Reputatie 7
Badge +6
Robert, zoals Martin hier al aanhaalt verkoopt Proximus ook dergelijke sticks & mobiele routers. Nu ik moet er wel bijvermelden dat ik geen reden zie dat jouw stick niet zou werken maar je gaat hier wel wat instellingen voor moeten aanpassen omdat die van Orange is aangepast voor hun netwerk. Je zal dus de APN setting moeten zoeken en aanpassen naar deze van Proximus: internet.proximus.be

Gezien ik geen ervaring heb met dergelijke sticks kan ik je hier niet mee helpen. Mogelijks zijn er andere hier op het forum met dergelijke ervaring of als je de stick even opzoekt op internet, komt er mogelijks nog iets uit de bus. Ergens zal je een instelling menu moeten hebben.
Ik moet hier ook even bij vermelden dat er vanuit Proximus geen officiële ondersteuning is op het gebruik van 3G sticks aangekocht via 3de. Enkel op deze van Vodafone.
Robert, mss ook ondertussen eens je licht opsteken op het bevriend userbase.be forum ( userbase.be/forum )
Reputatie 7
Badge +4
Beste Robert, hier vind je de mogelijkheden die we hiervoor aanbieden https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobile_routers_modems/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/mobiele-routers-en-modems.html Groetjes Freya

Reageer