Vraag

Status Domeinnaam bij Proximus

  • 28 December 2017
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Kan er mij iemand doorverwijzen naar een info bladzijde over hoe het tegenwoordig zit met de domeinnamen die prive personen (nog) bij Proximus hebben? Vooral over hoe het zit met hosting etc ... Ik dacht dat Proximus geen hosting meer doet voor prive doeleinden ?
Dank u ...

3 reacties

Ik weet niet of je er veel zal aan hebben maar ik heb via dit mailadres ook nog uitleg en hulp gevraagd .....
dnsmaster@proximus.com
Reputatie 7
Badge +6
Regulus. Bedoel je voor bestaande klanten met dit product of nieuwe klanten die dit product willen aanvragen?

Domeinnaam:
  • Sinds 2014 bieden we geen gratis domeinnaam meer aan aan residentiële klanten. Bestaande klanten kunnen deze wel nog behouden. Voor hen wijzigt er niets.
  • Voor enkele zakelijke packs zit er ook nog een gratis domein naam inbegrepen.
  • Je kan wel nog steeds een betalende domeinnaam bestellen. Deze pagina is naar de productpagina. Pagina naar hoe aan te vragen.

Hosting:
  • Sinds 2016 bieden we geen gratis webhosting (users.skynet.be blogs) aan voor zowel residentiële als zakelijke klanten. Bestaande klanten kunnen hun website wel nog blijven behouden en updaten. Een nieuwe aanvragen gaat niet.
  • We bieden wel nog steeds onze professionele webhosting aan. Je kan deze aanvragen als zakelijke klant maar ook als residentiële klant. Op deze pagina vind je hierover meer info.

Ik hoop dat dit al je vragen beantwoordt.
Schopje ... aka bump ...

Ik heb nog een (prive) domeinnaam van in den tijd toen de dieren nog spraken ...

Staat er ergens info over hoe die domeinnaam te gebruiken valt bij een andere web hosting dienst buiten Proximus, of kan dat niet? Ik wil een kleine (voorlopig gratis) blog starten maar als die Proximus domeinnaam hier enkel maar stof ligt te vergaren dan ben ik daar niets mee .. nietwaar?
mvg

Reageer