Beantwoord

Springt USA inplaats BEP NED

  • 4 February 2018
  • 7 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste
Sinds mijn laatste update wind 10 springt bij opstarten altijd USA toetsenbord inplaats van Belgisch nederlands moet elke keer verzetten ?Weet iemand raad?
groetjes joan
icon

Beste antwoord door Martin 5 February 2018, 17:56

Bekijk origineel

7 reacties

klik rechts op "windows start" (vind je links onder op je scherm)
klik dan op "settings"
klik dan op "time & languages"
klik op op "region e languages"
klik op "Nederlands (belgie)"
klik op "set as default"

NB : bij mij is het Engelstalige versie die ik heb.
Reputatie 2
Badge
Beste 

Het lukt niet misschien doe ik iets verkeerd?Maar op mijn google crome sta ik als gast klopt ook niet ben de administrator?"set as default" vind ik niet?

grtjs joan
Hier een vb maar in het voorbeeld staat NL reeds als default maar het principe blijft het zelfde hier in dit geval wordt getoond hoe je de andere taal als default kunt zetten (in dit geval English )
bij u zou je dit moeten doen voor Nederlands

Reputatie 2
Badge
Ok bedankt is in orde nu moet op toepassen klikken,op mijn google crome sta ik als gast klopt ook niet ben de administrator?hoe moet ik dit oplossen?
Groetjes joan
Reputatie 7
Badge +3
Je kan de taal ook zo wijzigen of ongewenste talen voorgoed verwijderen:
Links klikken op windows start
tijp configu
Je ziet nu het configuratiescherm oplichten
klik erop
Klik op Klok taal regio
Klik op "invoermethoden wijzigen"
Klik op "opties"
Verwijder alle talen van toetsenborden, behalve diegene die je wenst: (Belgisch.)
Badge +4
Ok bedankt is in orde nu moet op toepassen klikken,op mijn google crome sta ik als gast klopt ook niet ben de administrator?hoe moet ik dit oplossen?
Groetjes joan

Dat heeft in principe niets met uw windows te maken, in Chrome moet je inloggen met uw google account (gmail adres).
Reputatie 6
Badge +2
Hoi Joan, ik ben terug van weg geweest. Chrome kan je wijzigen via de instellingen. Rechts zie je 3 kleine stipjes. Klik daar op. Ga naar instellingen in de pop - up. Daar zie je Persoon 1. En kan je van Gast naar Admin overschakelen via je Google account, ik gebruik Chrome echter zonder account en ben Admin.
Je kan Chrome ook resetten helemaal onderaan het menu ( beveiliging ).

Klik ook eens rechts op het Icoon Chrome en geef opdracht uitvoeren als administrator.

Je had eerder zware problemen met je account pictogram.

Dat is toen met gelukt, maar ik had toen het vermoeden dat er een probleem was met je account op Win10.

Als deze admin problemen blijven opduiken zou ik de pc resetten. Mogelijk is je profiel beschadigd dan maar laat ons eerst afwachten.
Doe ook eens een scan met MRT
https://www.microsoft.com/nl-be/download/malicious-software-removal-tool-details.aspx

Downloaden installeren en laten draaien. Als er toch een virus op je systeem zit ontdek je dat hier.

Nu mogelijk heb je geen malware maar gewoon een beschadigd profiel.

Reageer