Beantwoord

Sociaal tarief internet

  • 5 August 2017
  • 3 reacties
  • 552 Bekeken

Ik heb net gebeld met de klantendienst van Proximus rond mijn recht op sociaal tarief voor internet maar begrijp het niet helemaal.
Toen ik mijn klantennummer doorgaf zij de medewerker dat mijn sociaal tarief op "actief" staat.
Betekent op actief staan dat het al goedgekeurd is?

Tijdens mijn eerste gesprek met de klantendienst vorige week zij de medewerkster dat ik er recht op had en dat ik formulieren zou moeten invullen en mijn attest van FOD moest opsturen naar het BIPT (belgisch instituut voor postdiensten en telecommunicatie).
Ik heb niks moeten invullen of opsturen. Ook zij ze dat er een aanvraag wordt gedaan bij het BIPT voor goedkeuring.

Is deze aanvraag nu gebeurd?
Ik begrijp het niet meer.

Groetjes
Lotte Uytterhoeven
icon

Beste antwoord door Elma 5 August 2017, 21:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als je sociaal tarief op "actief" staat, dan is het in orde.
Reputatie 7
Badge +3
Lotte,

kan je ons even informeren via een privébericht over welk klantennummer / telefoonnummer het gaat ? Dan kunnen we dit verder nakijken.

Groetjes, Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden
Elma, bedankt voor je antwoord.

Tina, bedankt voor je antwoord, alles is in orde nu.

Ik heb deze ochtend gebeld met het BIPT en met de klantendienst van Proximus.
Het sociaal tarief was aangevraagd en is ondertussen goedgekeurd.

Ik kreeg ook een afspraak voor de installatie van mijn internet.
Ik ben blij dat ze bij de klantendienst de tijd hebben genomen om naar mij te luisteren en ik heb antwoord op al mijn vragen.

Groetjes
Lotte

Reageer