Vraag

snelheid internet schilde

  • 16 March 2021
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

mijn huidige snelheid met abo is momenteel  9.2/3.3 Mbps (dat lijkt me niet van deze tijd !)

 

Wie kan mij informeren wat de maximale snelheid hier kan zijn (eventueel aanpassing abo) ?

VDSL2 ? ADSL ?


This topic has been closed for comments

6 reacties

 hier kun je dit te weten komen →  Speedtest internet connectie | Proximus best beide eens doen als klant en als nieuwe klant  

Reputatie 6
Badge +3

Heeft u deze waardes gemeten via Wi-Fi of met kabel?

 

U heeft een 12Mb profiel, die dankzij DLM tot 20Mb geboost is. Dus u zou toch meer moeten zien.

vandaag is de download al 12Mbps dus hoera……………..ik zou graag weten of ik (eventueel ander abo ) een hogere snelheid kan krijgen ivm mijn locaties tov de ROP ?

FYI: nee soort of type abo heeft niks te maken met je lijnsnelheid die afhangt van de lengte/verzwakking van de lijn waarop je bbox aangesloten is.

Reputatie 7
Badge +4

vandaag is de download al 12Mbps dus hoera……………..ik zou graag weten of ik (eventueel ander abo ) een hogere snelheid kan krijgen ivm mijn locaties tov de ROP ?

op gebied van internet snelheid is het vooral de afstand tot de rop die de bepalende factor is, een abbo wijziging heeft hier geen impact op

Dus blijft er niets anders over dan naar Kabel over te stappen

Ik vind die snelheden niets meer van deze tijd en ben precies niet de enige met zulke lage snelheden.

conclusie : investeringen Proximus beneden alle peil