Beantwoord

Snelheid download

  • 19 November 2017
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Als ik een speedtest doe zit ik meestal rond de 11 Mbps wanneer ik de modem herstart heb ik een tijdje rond de 60 Mbps maar zakt dan terug naar 11. Is er geen mogelijkheid om de snelheid te verhogen, het moet geen 60 zijn maar graag meer als 11Mbps want dat is soms echt traag.
icon

Beste antwoord door ThomasP 20 November 2017, 08:36

Bekijk origineel

3 reacties

he zou kunnen dat je op een repair profiel valt om één of andere reden, hen je iets aan de binnenhuis installatie veranderd mss, bv. ergens een telefoon aangesloten of ergens op een andere plaats aangesloten!

Dan kan je het via dit nummer 0800 22424 terug op je normaal profiel laten zetten, mits je lijn het aan kan.
Als volgt:
- Bel 0800 22424 (met om het even welke telefoon/gsm), en voer je lijnnummer in.
- Wacht tot gans op het einde van het bericht, en sluit dan pas af.
- na enkele minuten, zal je lijn gedeconnecteerd worden.

Indien dit niet lukt dan toch best de helpdesk opbellen: 0800 22 800
Bedankt voor je antwoord. Aan de installatie niet echt iets veranderd en een vaste lijn hebben we niet.
Heb de test laten doen en voorlopig toch een snelle verbinding.
Reputatie 7
Badge +6
jerry_06, ik heb je verbinding gecontroleerd maar tot op de bbox zie ik een perfect signaal. Hoe ben je verbonden? Is dit draadloos of met kabel? Gebruik je de WiFi 2.4 of 5.0? Wanneer de verbinding draadloos is, is deze verbinding vermoedelijk gestoord? Dit kan een aantal redenen hebben. Probeer eerst eens of je het probleem hebt op beide wifi netwerken. (in sommige gevallen zal je de 5.0 niet zien, je toestel moet namelijk compatibel zijn). Probeer ook eens te testen wanneer verbonden met een kabel. Dit geeft namelijk altijd het snelste en meest accurate resultaat.

Kijk hierna op deze pagina voor enkele tips hoe je je wifi verbinding kan verbeteren.

Reageer