Vraag

smart wifi

  • 2 March 2021
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Gisteren de smart wifi geïnstalleerd via de app. Hiervoor moesten alle toestellen op de 2.4 frequentie gezet worden. Blijkbaar stond de tv boven nog op de 5.0 wat ik niet wist, deze geeft nu geen beeld meer... Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

kan je niet alles opnieuw instaleren ?

TV boven hoe is die verbonden 

bbox <--utp-kabel--> Decoder  <--HDMI-kabel-->  TV
      |                                                                                  |      
      |__)))))                     WIFI 5.0                          ((((((_|

 

Hoe is je decoder verbonden van je TV boven  met booster of wifi bridge

Als dit zo is deze dan eerst resetten en synchroniseren met bbox.

  • WIFI BOOSTER resetten:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-booster-resetten.html  
    WIFI BOOSTER synchroniseren:
    https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/internet/netwerk-uitbreiding/wi-fi-booster/installatie#/wi-fi-tot-modem   

  • WIFI BRIDGE resetten:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-resetten.html  

Reageer