Beantwoord

Smallband bij laattijdige betaling?

  • 1 March 2018
  • 9 reacties
  • 477 Bekeken

hoi,
sinds deze avond gaat men internet supertraag.. als ik te laat betaald had werd men aansluiting gedeactiveerd maar dit is deze keer niet het geval.. precies of ik op smallband sta..
heb een internetspeedtest gedaan: http://pxs.speedtestcustom.com/result/949c3080-1d85-11e8-9770-6758fd8e10d6

kan iemand me mss verder helpen?

MVG
icon

Beste antwoord door ThomasP 2 March 2018, 10:40

Bekijk origineel

9 reacties

herstart een je bbox door even de stroom 30 seconden te onderbreken.
heb ik al 2x gedaan
je kan ook nu eens naar de helpdesk bellen op het gratis nummer 0800 22 800 dan kunnen ze al zien of er problemen vastgesteld worden op je lijn.
heb momenteel geen gsm ofzo 🙂
wat staat er aangegeven in je myproximus ( http://proximus.be/login ) als datavolume, is die nog voldoende, mss sta je daardoor op smallband.
NB: aangezien prox nog niet gereageerd heeft hier stuur mss nog een Privébericht ( klik hier)
Reputatie 6
Badge +3
hoi,
.. als ik te laat betaald had werd men aansluiting gedeactiveerd maar dit is deze keer niet het geval..


Dit klopt niet meer sinds enkele weken, nu is het inderdaad smallband: 256kbps. Dus: controleer MyProximus.
Ter bijkomende info: smallband snelheden is afhankelijk van het soort internet abo 1 / 3/ 5 Mbps
Reputatie 7
Badge +3
Swamboh kan u ons via onderstaande link contacteren aub. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +6
Swamboh, ik zie dat je inderdaad op lagere snelheid gezet wegens laattijdige betaling. Er staat nog een openstaand saldo. Voor meer info kan je ons best even een privébericht sturen of ons contacteren via chat of telefoon. Een privébericht kan je sturen naar Het Proximus Team.

Zoals Wilin hier aanhaalt, sluiten we sinds kort klanten niet meer af bij laattijdige betaling maar kom je op een throttling snelheid van 256kbps. Ook bellen en TV zullen worden beperkt.

Reageer