Vraag

Slordige installateur

  • 19 April 2018
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

in september is er een installateur van proximus geweest en hij heeft de modem aangesloten over een telefoonlijn en in de leefruimte gezet daardoor zijn al onze vaste internet en telefoon lijnen niet aangesloten bij de vorige provider was dit allemaal in werkende staat en het internet is niet sneller dan voorheen terwijl we op het fybernet zijn aangesloten, ook nog zijn niet alle sportprogramma's die ons beloofd zijn beschikbaar

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Stond de modem voorheen dan ergens anders of heeft de technieker gezegd waarom hij de lijnen niet kon aansluiten?

Kan je ook zeggen welke zenders niet beschikbaar zijn?

Groeten,

Kim
de modem stond voorheen in de garage en ik heb geen idee waarom hij het niet zou kunnen aansluiten maar ik was op dat moment zelf niet thuis dus op die vraag zou ik niet met zekerheid kunnen antwoorden en de zender zijn de zenders in het sportpacket we betalen voor ongeveer hondert zenders maar de helft heeft geen uitzending en formule een moeten we kijken op la deu
mss toch best eens proberen om de decoder even te rebooten door zijn stroom even te onderbreken via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken, en dan zien of je de zenders wel kunt nemen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Chris, kan je mij een privé bericht sturen met je klantennummer dan kijk ik alles even na: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Reageer