Slecht internet en tv

  • 8 March 2021
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

meer dan een jaar hebben wij problemen met tv en internet  ,tv en internet valt steeds uit soms wel 10maal per dag voor lange tijd  ,nu dit moment zitten we al van vrijdag ,zaterdag ,zondag ,maandag en waarschijnlijk morgen ook nog zonder tv   ,als we bellen met de storing en er een afspraak word gemaakt word deze meerdere malen niet nagekomen en zijn we steeds een dag van ons verlof dagen kwijt ,gevolgen voor mijn werk wegens corona hebben we veel videochat maar door steeds uitval van het internet heb ik veel problemen gehad omdat ze dachten dat ik dit expresse deed ,we zijn het echt beu en overwegen over te stappen naar een andere provider ,er is toch geen bekwame technieker bij proximus die het probleem opgelost krijgt ,maar ons 60€ per maand blijft wel lopen en voor wat gr de graeve 


8 reacties

Hallo.

Hier hetzelfde probleem,Wij zijn momenteel bezig met de overstap.

Eerst zakelijk en dan is de privé aan de beurt 😉.

De technieker van proximus heeft hier alles vervangen en daarbij onze adapter meegenomen die we eerder bij proximus gekocht hadden ook de oude wifibooster werdt meegenomen.In de plaats daarvan hebben ze drie nieuwe draadloze wifi versterkers geplaatst met als resultaat nog steeds uitval maar wel een huur van twee wifi versterkers bij ons abonnement 😡

 

hier is alles al zeker meer dan 5 maal vervangen ,tot zelf de modem gevoed met stroom van mijn gebuur om er zeker van te zijn dat er geen piek spanning op mijn stopcontact zat ,een kabel van +_ 300 m rechtstreeks naar de kast op straat ,wij hebben dagen gehad waarop het internet en tv tot 20maal uitviel per dag ,nu zitten we al drie dagen tv te kijken via laptop ,we zijn het echt beu ,waarom we nog voor zo slecht service moeten betalen ,

Net als ik dit zit te lezen wat had je gedacht GEEN WIFIIII😡

Reputatie 7
Badge +3

@de graeve 

Dit is inderdaad niet fijn om te horen, onze oprechte verontschuldigingen.

Zal ik alsnog een technicus naar je toesturen om de internet en tv verbinding na te kijken?

 

Geert

Hallo.

Dat is zeer vriendelijk van u maar dat zou dan de derde keer zijn dat er iemand gewoon komt KIJKEN.

Jammer genoeg veranderd er nooit iets en vertrekken ze zonder iets te zeggen of gedaan te hebben.

De meegenomen goederen zullen we waarschijnlijk ook niet meer terug zien en is volgens ons gewoon diefstal.

Maar geen nood,binnenkort komen ze van een andere provider en zien we wat we kunnen doen voor de zaak daarna de prive en ook nog bij enkele vrienden die het gehad hebben met Proximus. 

Ik begrijp dat u er waarschijnlijk ook niks aan kan doen maar alles ging bij het eerste bezoek helemaal goed zijn.

Wij hebben boosters gehuurd bij jullie en worden daar nu maandelijks  voor aangerekend .

Dus is onze conclusie. 

Geen beterschap en ons abonnement maandelijks met 10€ omhoog.

Begrijpen wie begrijpen kan maar we denken dat we hier toch als de verliezers uitkomen of wat denkt u.

Mvg.

Luc Desoete.

Hallo.

Zoals zovele avonden ook vanavond geen tv.

GEEN VERBINDING MET DE MODUM KOMT ER OP DE TV.

GEEN WIFIIII😡

@de graeve

Dit is inderdaad niet fijn om te horen, onze oprechte verontschuldigingen.

Zal ik alsnog een technicus naar je toesturen om de internet en tv verbinding na te kijken?

 

Geert

ter info: ik denk dat dit bericht van GeertC voor “de graeve” bedoelt was

Reputatie 7
Badge +3

@LucDesoete 

Hoeveel lampjes branden er op de wifi booster?

Brandt het lampje van de link quality rood of groen?

 

 

Ik zie dat je modem ook enkel wifi 2.4 uitzendt (singel SSID)

Wat kan helpen is dit te deactiveren 

Je surft naar 192.168.1.1 

je logt in met User en het user password 

Als je ingelogd bent klik je op singel SSID en vervolgens op OK

 

Je zou dan opnieuw 2 netwerken moeten uitzenden.

Kan je dit eens proberen?

 

Geert

Reageer