Vraag

Skynet problemen

  • 21 January 2022
  • 30 reacties
  • 1675 Bekeken

In sta versteld dat ik er na vijf maand achterkom dat Proximus zware Skynet of mail problemen heeft waardoor mails niet vertrekken, niet toekomen, er geen synchronisatie tussen Outlook en Apple Mail en last out not least mappen verloren worden. En wanneer je dan toch eens de vraag stelt, nadat je zelf alles hebt geprobeerd, tot account wissen en opnieuw aanmaken toe, zegt één van hun operators dat zij het niet weten. Kan nog lang duren, weten geen oplossing. Ik denk dat ik mij een andere operator ga zoeken. WAT EEN GEBREK AAN DIENSTVERLENING!


30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Pat52 Voor de vertraging bij je inkomende mails heb ik een ticket aangemaakt (IM11911462). 

De mailbox die je niet meer ziet staan in My Proximus staat hier ook nog actief en gekoppeld aan uw account. @AntonellaD Hebben jullie zicht op de producten die zichtbaar zijn in My Proximus ? 

Voor het wijzigen van het recuperen van je wachtwoord zou ik even afwachten. Gezien de foutmelding en de vertraging in de sms’en lijkt het me dat er op dit moment even een probleem is met deze procedure, al heb ik er nog geen bevestiging of andere klachten van. Als dit morgen nog niet gelukt is, laat het ons zeker weten. Dan kunnen we dit verder laten nakijken. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT Update .  Nu verdwijnen er emails / komen niet toe ook niet in de spam.

Ik weet dit zeker daar ik een klacht indiende bij de Ombudsdienst voor Telecom voor de EPG  . Deze hadden mij een ontvangstbevestiging verstuurd naar mijn email adres eindigend op proximus.be . Doch is nooit toegekomen. 

Het is er nog op verergert nu. Na  eerder met vertraging komen sommige emails gewoon niet meer toe nu. 

Ook kan ik nu via de Proximus Mail app geen emails meer versturen of beantwoorden. Deze blijven in de map Postvak Uit staan met rood uitroepingsteken en melding “Controleer je net  verbinding of probeer later opnieuw”.

Mvg, Patrick

 

@AntonellaD Heb jij het al kunnen nakijken voor het  MyProximus gedeelte  ontbrekende mailbox zie ticket privé) , en verkeerde weergave mailboxen?  (Via de shaker van de MyProximus App kan ik het niet melden want er staat niets van Proximus Mail onder producten.  Kan dit alleen maar zien via de website van MyProximus.)

Bedankt , mvg Patrick

 

@Pat52 Voor de vertraging bij je inkomende mails heb ik een ticket aangemaakt (IM11911462). 

De mailbox die je niet meer ziet staan in My Proximus staat hier ook nog actief en gekoppeld aan uw account. @AntonellaD Hebben jullie zicht op de producten die zichtbaar zijn in My Proximus ? 

Voor het wijzigen van het recuperen van je wachtwoord zou ik even afwachten. Gezien de foutmelding en de vertraging in de sms’en lijkt het me dat er op dit moment even een probleem is met deze procedure, al heb ik er nog geen bevestiging of andere klachten van. Als dit morgen nog niet gelukt is, laat het ons zeker weten. Dan kunnen we dit verder laten nakijken. 

 

 

@HadewychT : mocht tot op heden nog geen oplossing zien voor (IM11911185). 

Reputatie 7
Badge +4

@Pat52 Mijn collega’s hebben dit nagekeken, maar kunnen aan de hand van de informatie die ze hadden de reden nog niet vinden. Kan je ons eventueel enkele voorbeelden bezorgen met het tijdstip van verzending en wanneer je hem ontvangen hebt, samen met het mailadres van de verzender en ontvanger. Je mag me dit via PB bezorgen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Mijn collega’s hebben dit nagekeken, maar kunnen aan de hand van de informatie die ze hadden de reden nog niet vinden. Kan je ons eventueel enkele voorbeelden bezorgen met het tijdstip van verzending en wanneer je hem ontvangen hebt, samen met het mailadres van de verzender en ontvanger. Je mag me dit via PB bezorgen. 

@HadewychT Net PB gestuurd met details. Mvg, Patrick

Reageer