Vraag

Skynet problemen

  • 21 January 2022
  • 30 reacties
  • 1671 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Ik begrijp dat er problemen kunnen zijn doch ik heb totaal geen begrip voor het feit dat Proximus dit probleem heeft sinds minstens oktober 2021 en al zijn klanten in het ongewisse laat. En wanneer je dan toch tracht verhaal te bekomen zijn ze bijna onbereikbaar. Ik noem dit machtsmisbruik en volledige disrespect voor hun klanten.

Reputatie 7
Badge +4

@BERLUC Ik heb voor de zekerheid ook nog een ticket (IM11791529 ) aangemaakt om je mailbox te laten nakijken. Je mailbox zou normaalgezien ook hersteld moeten zijn 24-48u nadat je het webformulier hebt ingevuld. Onze excuses voor de hinder. 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Mijn collega’s hebben dit nagekeken, maar kunnen aan de hand van de informatie die ze hadden de reden nog niet vinden. Kan je ons eventueel enkele voorbeelden bezorgen met het tijdstip van verzending en wanneer je hem ontvangen hebt, samen met het mailadres van de verzender en ontvanger. Je mag me dit via PB bezorgen. 

@HadewychT Net PB gestuurd met details. Mvg, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT Update .  Nu verdwijnen er emails / komen niet toe ook niet in de spam.

Ik weet dit zeker daar ik een klacht indiende bij de Ombudsdienst voor Telecom voor de EPG  . Deze hadden mij een ontvangstbevestiging verstuurd naar mijn email adres eindigend op proximus.be . Doch is nooit toegekomen. 

Het is er nog op verergert nu. Na  eerder met vertraging komen sommige emails gewoon niet meer toe nu. 

Ook kan ik nu via de Proximus Mail app geen emails meer versturen of beantwoorden. Deze blijven in de map Postvak Uit staan met rood uitroepingsteken en melding “Controleer je net  verbinding of probeer later opnieuw”.

Mvg, Patrick

 

@AntonellaD Heb jij het al kunnen nakijken voor het  MyProximus gedeelte  ontbrekende mailbox zie ticket privé) , en verkeerde weergave mailboxen?  (Via de shaker van de MyProximus App kan ik het niet melden want er staat niets van Proximus Mail onder producten.  Kan dit alleen maar zien via de website van MyProximus.)

Bedankt , mvg Patrick

 

@Pat52 Voor de vertraging bij je inkomende mails heb ik een ticket aangemaakt (IM11911462). 

De mailbox die je niet meer ziet staan in My Proximus staat hier ook nog actief en gekoppeld aan uw account. @AntonellaD Hebben jullie zicht op de producten die zichtbaar zijn in My Proximus ? 

Voor het wijzigen van het recuperen van je wachtwoord zou ik even afwachten. Gezien de foutmelding en de vertraging in de sms’en lijkt het me dat er op dit moment even een probleem is met deze procedure, al heb ik er nog geen bevestiging of andere klachten van. Als dit morgen nog niet gelukt is, laat het ons zeker weten. Dan kunnen we dit verder laten nakijken. 

 

 

Hallo Hadewych, niet te vlug victorie kraaien doch ik stel vast dat sinds nu Outlook en Apple Mail blijkbaar weer synchroon lopen. Alleszins heb ik de eerste twee berichten ontvangen in Outlook en in Mail. Dat was maanden geleden.. Vingers kruisen!

Reageer