In sta versteld dat ik er na vijf maand achterkom dat Proximus zware Skynet of mail problemen heeft waardoor mails niet vertrekken, niet toekomen, er geen synchronisatie tussen Outlook en Apple Mail en last out not least mappen verloren worden. En wanneer je dan toch eens de vraag stelt, nadat je zelf alles hebt geprobeerd, tot account wissen en opnieuw aanmaken toe, zegt één van hun operators dat zij het niet weten. Kan nog lang duren, weten geen oplossing. Ik denk dat ik mij een andere operator ga zoeken. WAT EEN GEBREK AAN DIENSTVERLENING!
Ik begrijp dat er problemen kunnen zijn doch ik heb totaal geen begrip voor het feit dat Proximus dit probleem heeft sinds minstens oktober 2021 en al zijn klanten in het ongewisse laat. En wanneer je dan toch tracht verhaal te bekomen zijn ze bijna onbereikbaar. Ik noem dit machtsmisbruik en volledige disrespect voor hun klanten.
Ik weet dit zeker daar ik een klacht indiende bij de Ombudsdienst voor Telecom voor de EPG . Deze hadden mij een ontvangstbevestiging verstuurd naar mijn email adres eindigend op proximus.be . Doch is nooit toegekomen.
Het is er nog op verergert nu. Na eerder met vertraging komen sommige emails gewoon niet meer toe nu.
Ook kan ik nu via de Proximus Mail app geen emails meer versturen of beantwoorden. Deze blijven in de map Postvak Uit staan met rood uitroepingsteken en melding “Controleer je net verbinding of probeer later opnieuw”.
Mvg, Patrick
Bedankt , mvg Patrick
De mailbox die je niet meer ziet staan in My Proximus staat hier ook nog actief en gekoppeld aan uw account.
Voor het wijzigen van het recuperen van je wachtwoord zou ik even afwachten. Gezien de foutmelding en de vertraging in de sms’en lijkt het me dat er op dit moment even een probleem is met deze procedure, al heb ik er nog geen bevestiging of andere klachten van. Als dit morgen nog niet gelukt is, laat het ons zeker weten. Dan kunnen we dit verder laten nakijken.
Hallo Hadewych, niet te vlug victorie kraaien doch ik stel vast dat sinds nu Outlook en Apple Mail blijkbaar weer synchroon lopen. Alleszins heb ik de eerste twee berichten ontvangen in Outlook en in Mail. Dat was maanden geleden.. Vingers kruisen!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.