Vraag

Skynet op nieuwe laptop Windows 10

  • 11 January 2022
  • 15 reacties
  • 585 Bekeken

Ik heb mijn Skynet account op nieuwe laptop gezet (Windows 10) maar krijg steeds volgende melding : “Dit account kan niet worden geopend. Skynet : mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat”

Ik heb reeds van alles geprobeerd maar het lukt niet.

Mijn gmail account lukt wel direct,, maar dat gebruik ik eigenlijk niet.
Alvast bedankt voor uw hulp!


15 reacties

Beste Hadewych,

Ja, dit probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik hoop dat u mij kan helpen!!

Mvg,

Annik

Reputatie 7
Badge +4

@Annik J Sorry dat de we niet sneller op je post hebben geantwoord. Ondervind je dit probleem nog steeds ? 

Beste Martin, ik heb nog steeds niks vernomen van Proximus

En het probleem is er nog steeds

 

kan je mij hier iets adviseren aub?

 

Alvast bedankt, Annik

Hopelijk duurt dit niet te lang, zou erg graag aan de slag gaan met mijn nieuwe laptop

Bedankt !

Het is gewoon afwachten tot hier iemand van hen reageert. 

maar aangezien de vele problemen die gemeld worden vrees ik er voor dat ze al een oplossing zullen hebben, enfin we horen het wel.

Heeft u contact met een Proximus forummedewerker aub?

Dat moet ik uiteraard aan een proximus forummedewerker overlaten om van hen te horen of er hiervoor oplossingen in de maak zijn?

Al is het wel raar dat het bij u niet mogelijk is om die :933:1 toe te voegen, maar zelfs dan nog, het werkt ook niet als je het wel kunt invoeren.

Ik heb ook geprobeerd om die cijfers die erna staan in te vullen, maar ik kon niet verder invullen dan het dubbel punt, het lukte niet om 933:1 enzo in te vullen

 

WAT NU AUB???

Er zijn inderdaad problemen met proximus Mail ik heb eens aan een vriend gevraagd (omdat ik mijn skynet account niet wil wissen en opnieuw installeren) om op zijn windows pc in windows mail eens een skynet mail account aan te maken, en inderdaad hij krijgt de zelfde foutmelding. 
Dus iemand die al een account had voor de problemen begonnen zijn met prox Mail, is het geen probleem in windows Mail maar om er een nieuw account aan te maken zijn er wel problemen blijkbaar.

PS: hij heeft dan zelf imap.proximus.be:993:1 en relay.proximus.be:587:0 ingevuld en werd het account aangemaakt zonder foutmelding, maar al de mappen blijven leeg !!!!!

Zo zag het er bij mij uit: 

 

 

 

Raar dat wordt er bij automatisch ingevoerd als ik het account aanmaak onder Windows MAIL:

Mss is het dan één van de problemen onder Proximus Mail, maar daarvoor zou iemand van de Proximus forummedewerkers dit eens moeten opvragen bij de bevoegde dienst.

Ja, dat heb ik gedaan

Maar bij server voor binnenkomende mail kon ik enkel invullen : imap.proximus.be ( 993:1 kon ik er niet bijzetten

en bij server voor uitgaande mail : relay.proximus.be ( 587:0 kon ik er niet bijzetten)

En je hebt de instellingen gebruikt zoals aangegeven
hier → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Ja, mijn gmail account heb ik ook op deze nieuwe laptop ( Windows 11) gezet

skynet werkt perfect op ipad en iphone 

skynet is accounts administrator maar als ik het als nieuwe account (voor mail) wil invoeren krijg ik melding: geen info gevonden voor dit account

bedoel je dat je het account in een mail client geconfigureerd hebt hebt zoals bv. windows Mail of thunderbird ….

Kan je nog altijd inloggen op http://webmail.proximus.be 

NB: morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs op het forum.

Reageer