Beantwoord

Skynet e-mails outlook

  • 5 October 2018
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Ik heb Outlook 2007 op mijn laptop geïnstalleerd. Hieraan heb ik mijn 4 skynet-mailadressen gelinkt. Sinds ik dit heb gedaan komen mijn mails in 4-voud. Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen?
icon

Beste antwoord door Martin 6 October 2018, 12:31

Bekijk origineel

4 reacties

omdat het om de zelfde mailbox gaat, als je aliassen gebruikt voor deze mailbox is het normaal aangezien je voor elk mail adres je zelfde mailbox opvraagt.
Tot een paar maanden geleden had ik dit probleem niet. Met dezelfde outlook op een andere laptop kwamen mijn mails daar maar 1x toe (ook al had ik voor die mailbox ook dezelfde 4 aliassen). Die laptop heeft het dan opgegeven. Nieuwe laptop gekocht, dezelfde outlook geïnstalleerd, gelinkt aan dezelfde 4 skynet mailadressen (aliassen) en sindsdien komen de mails in 4-voud toe.
werk je nu met POP of in IMAP want bij pop zal bij het inlezen van 1 alias de nieuwe mail(s) binnengetrokken worden en gewist op de server (tenzij je ingesteld hebt dat er een kopie op de server moet blijven) en als dan de 2de, 3de..... alias ingelezen wordt zal er niks meer te vinden zijn van die nieuwe mail(s) op de server
Nu met POP. Had ingesteld om kopies van de mails te bewaren op de server.
Dat was de oorzaak dat ze in 4-voud toekwamen. Nu heb ik die functie uitgezet en komen ze maar 1x toe. Heel erg bedankt voor je hulp!

Reageer