“Hebt u een email-adres dat eindigt op skynet.be? U behoudt, ook na 1 juli 2019, dit adres. U kunt uw e-mails blijven raadplegen via de webmail op proximuspickx.be.”
Betekent dit dan dat we met geen enkel ander mailprogramma nog onze mails kunnen ontvangen?
Heel erg bedankt voor de hint, maar ook dit mag niet baten.
Inkomende mail:

Uitgaande mail:

waarom zou het dan niet werken met een alias volgens u, ik gebruik ook de alias en dat werkt perfect.
NB: ter verduidelijking ma123456 of twee andere letters kan ook natuurlijk xx123456 hangt ervan af hoe lang geleden die mailbox aangemaakt werd mijn pa heeft er nog ene die met “bk” begint.
Gebruik als gebruikersnaam: maxxxxxx (2 letters gevolgd door 6 cijfers) die gekoppeld is aan jouw skynet mail adres. Dat zou moeten werken. Want ik maak ook nog altijd gebruik van mijn skynet mail adres in mijn e-mail programma.

ik gebruik mijn @skynet.be op mijn laptop onder Thunderbird.
Met volgende instellingen:
Gebruik de volgende instellingen om uw mailprogramma te configureren:
- Inkomende mailserver
- Adres: imap.proximus.be
- Beveiliging: SSL/TLS
- Poort: 993
- Uitgaande mailserver
- Adres: relay.proximus.be
- Beveiliging: STARTTLS
- Poort: 587
- Authentificatie: Normal password
Bedankt, Martin, voor de snelle reactie.
Ik stel deze vraag omdat ik op geen enkele wijze meer mijn skynet e-mailadres geïnstalleerd krijg in een ander mailprogramma (Outlook, Thunderbird, ...).
maar dat de reeds aangemaakte van vroeger die eindigen op @skynet.be blijven gewoon bestaan en ook gewoon kunnen verder gebruikt worden als vroeger.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.