Vraag

SINDS 16 AUGUSTUS 2018 NOG STEEDS GEEN NIEUWE AANSLUITING OP NIEUW ADRES

  • 27 August 2018
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Klantnummer 431139
Orderreferentie SHE_R000000100007VNU6-1

Geachte,
Ik ben een zeer misnoegde, boze klant.

Sinds 16 augustus 2018 zit ik NOG STEEDS ZONDER INTERNET EN TELEVISIE.
Sinds 16 augustus 2018 proberen jullie diensten / technici dus een reeds zeer lang bestelde aansluiting te regelen op ons nieuw adres Fakkelstraat 24A , 2660 Hoboken.
Dit loopt telkens mank wegens een breuk op de lijn ergens op straat.
De straat voor onze deur werd op 23 augustus 2018 opengebroken door firma OMV, doch de breuk werd daar niet gevonden. Deze zou VERDER IN DE STRAAT zitten en dit moet blijkbaar gedetecteerd moeten worden door weer een ander dienst met speciale apparatuur.
Op 23 augustus 2018 heeft een zekere Kris (technieker die hier ter plaatse was ivm opzoeken breuk op straat) mij in contact gebracht met een dame van een bepaalde klachtendienst die mijn verhaal aanhoorde en beloofde dat zij de zaak VERSNELD zou laten bekijken omdat ik al zo lang wacht en ik DRINGEND!!! internet nodig heb!!! Ik heb echter niets meer vernomen van wie dan ook, wat ik niet aangenaam en professioneel vind!
Intussen kreeg ik via sms gewoonweg maar een nieuw afspraak op 12 september 2018 voor het zoveelste nieuw bezoek door een technieker, opgestuurd. WEERAL ZOVEEL LATER IN DE TIJD. Dit is niet wat mij beloofd werd ivm het versneld oplossen van mijn probleem. Bovendien is de breuk op straat nog niet gevonden en opgelost.
Ik belde op 24 augustus 2018 daarom dan zelf ook nog maar eens naar jullie diensten en kreeg na veel moeilijke doorschakelingen uiteindelijk een zekere Ann de Vos aan de lijn aan wie ik mijn verhaal opnieuw voorlegde. Ook van haar kreeg ik de belofte dat ze alles zou doen om een en ander uit te zoeken, doch ik vernam niets meer. Een kort bericht over wat er uit de bus was gekomen, had toch wel fijn geweest.
Verder hebben jullie alle nodige info daar bij jullie in het systeem. Jullie vinden dus alle intussen gemaakte communicatie en interventies terug!

KORTOM: ik ben misnoegd en boos. Ik wacht nu al lang op de juiste volgorde van jullie acties die kunnen leiden tot mijn versnelde oplossing zodat ik hier EINDELIJK internet en televisie heb.

DAAROM:
1/ Ik verwacht van jullie VANDAAG 27 augustus 2018 een SNELLE REACTIE van een bevoegd persoon die mij alle info kan geven ivm hoe dit nu verder gaat verlopen.
2/ Ik verwacht van jullie ook een compensatie voor dit zeer grote ongemak. Ik verneem dan ook heel graag wat deze zal zijn.

Dank u om dit alles NU EINDELIJK op de enige juiste en versnelde manier aan te pakken!
Jeroen Deriemaeker , Fakkelstraat 24A , 2660 Hoboken , 0478/ 747460

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Jeroen, dossier 35324381 is al in behandeling bij onze technische dienst, die je verder zal contacteren. Voor je verzoek om compensatie maak ik dossier 35350091. Grt, Heidi

Reageer