service van mn kl***n

  • 15 October 2021
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Ik heb begin september mijn verhuis geregeld voor 1 oktober. Op 1 oktober hebben ze fiber binnen gelegd maar er zat geen signaal op de lijn. Na een week werd een kabelbreuk in de straat vastgesteld. Deze week werd een nieuwe gelegd. Nu kan er een installateur komen op 26/10 om de aansluiting te doen. Dat betekent dat proximus mij 26 dagen zonder wifi en TV zet. 11 keer heb ik met de klantendienst gebeld. Er werd mij extra data, een usb-stick en een ander telefoonkaartje beloofd. Ik heb telkens moeten terugbellen om te vernemen dat dit allemaal niet mogelijk was. 5 keer werd er beloofd om mij terug te contacteren, nog altijd niemand van proximus gehoord. Ik heb mijn abonnement van netflix moeten upgraden om op een ander zijn wifi enkele films en serie te kunnen downloaden, ik heb mijn gsm abonnement van proximus (!!!!) moeten upgraden om toch maar enigszins mails en schoolwerk voor mijn dochter te kunnen doen! Door deze onkunde/onwillendheid van uw (klanten-dienst) eis ik dus een compensatie. Ik heb ondertussen wel aanrekening van 20211006 met nummer 7148864630 mogen ontvangen. Dat lukt blijkbaar wel nog. Uiteraard betaal ik deze niet!

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@FredericHertsens Er is hiervoor reeds een dossier 49432068 opgemaakt.De dossierbeheerder zal het nakijken/opvolgen en u nadien zelf contacteren.Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer