Service !!

  • 29 April 2022
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Service

 

Reeds een week problemen met mijn verbinding internet en tv , ik word van het kastje naar de muur gestuurd en omgekeerd maar een oplossing komt er niet . Iedereen weet waar de fout zit maar er wordt niets gedaan !!!


2 reacties

Enkele maanden hadden wij ook storingen de technieker die toen langs kwam zei toen ik doe hier een poging maar ik vrees dat het maar tijdelijk zal zijn ik vermoed dat hier een lasser zal moeten komen. Ik heb dit reeds tegen de eerste technieker gezegd en vervolgens tegen al zijn opvolgers maar niemand luistert en doet maar wat .

Wanneer gij met uw wagen motorpech hebt maar de technieker blaast uw banden op , regelt uw lichten , regelt uw remmen maar het echte probleem laat hij langs zij , dit is wat hier gebeurt.

Belgie is de DUURSTE in europa op gebied van communicatie dan mag men wel enige service verwachten.

Reputatie 7
Badge +4

@Ronny 1 Ik zie dat er deze week al verschillende aanpassingen op uw installatie gebeurd zijn door onze techniekers. Op dit ogenblik is je storing doorgestuurd naar onze lassers om de verbrekingen op je lijn zo snel mogelijk helemaal weg te kunnen werken.

Wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je in orde te brengen. Jammer genoeg zijn niet alle storingen makkelijk te detecteren en op te lossen. 

Reageer