Vraag

Scan to e-mail SMPT probleem na nieuwe BBOX

  • 7 November 2022
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

Hallo

Sinds enkele weken hebben we een nieuwe BBOX3 gekregen daar onze vorige niet meer werkte.
Het internet en dergelijke werkt weer perfect, maar we kunnen nu niet meer scannen naar e-mail via onze “kopiemachine” wat voorheen wel werkte via SMTP. 

Het gaat om een Kyocera machine en de foutmelding is: Verbindingsfout (0x1101) wat op een SMTP probleem lijkt te slaan. Ik heb al redelijk wat geprobeerd, maar het lukt me niet deze terug aan de praat te krijgen. Iemand een idee hoe ik dit protocol of poort terug kan laten werken op mijn nieuwe BBOX?

mvg

Jeroen 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@jerremaister 

Is je koppiermachiene al verbonden met het netwerk van de nieuwe modem? 

Dit moet je eens nakijken via de ‘settings’ op de machiene.

 

Geert

Reageer