Vraag

Sagem internet gateway device tweemaal vermeld

  • 24 July 2021
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Geachte,
Sinds een vijftal maanden blokkeert mijn PC (Windows 10 en BBox 3) telkens opnieuw wanneer ik ofwel zelf ‘opnieuw opstarten’ klik, ofwel wanneer Windows Updates automatisch opnieuw opstart. Enkel en alleen in beide gevallen blokkeert mijn PC (en een harde reboot is telkens opnieuw onvermijdelijk). Verder heb ik geen enkel probleem. Mijn uitgebreide analyse wijst voorlopig uit dat er tijdens het heropstartproces mogelijk iets fout loopt met mijn internetconnectie via mijn BBox 3 (die ik maanden geleden van u heb ontvangen, waarvoor dank). Elders op deze blog las ik dat de software ‘Sagem Internet Gateway Device’ verwijst naar mijn BBox-3, en in mijn instellingen ‘Apparaatbeheer - Softwareoplossingen’ staat die Sagem 2 X vermeld én eveneens ‘BBox-3’ (Zie screenshot).

Kan u mij zeggen welke van deze drie eventueel overbodig zijn, en welke ik mag wissen ?
Specifiek heb ik enkel en alleen volgende hardware : 1 BBox 3, 1 PC, 1 Decoder en 1 TV. Dat is alles.
Dank bij voorbaat.


1 reactie

je kunt die  allebei wissen en terug laten scannen op nieuwe hardware / pc opnieuw opstarten

Reageer