Beantwoord

Rood lampje internet bij de game Call of duty WW2

  • 7 November 2017
  • 42 reacties
  • 1459 Bekeken

Tijdens een potje Call of duty WW2 (met kabel), vlieg ik er plots volledig uit en zie ik op mijn bbox3 het internet lampje rood branden.
na 30 seconden is dit terug blauw...
heb al wat opgezocht en blijkbaar is er sprake van een Ip adress conflict. kan dat dat mijn ip-adress blijft hangen op hun server waardoor mijn internet op mijn bbox3 uitvalt?

Bbox3 is een technicolor.
wat heb ik reeds gedaan:
-bbox3 heropgestart (stekker uit en na 1 minuut terug in)
-bbox3 gereset (knop langs achter)
- port forward van de ps4

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door ThomasP 15 November 2017, 16:25

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kristel186 kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorsturen? Dan stuur ik even een update naar je modem door en na een 2tal uurtjes mag je dit nog even uittesten. Groetjes, Charlotte




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Tijdens een potje Call of duty WW2 (met kabel), vlieg ik er plots volledig uit


Hier van hetzelfde...ik ga eens letten op da rode lampje, maar waarschijnlijk zal da ook wel zo zijn

Pleas help me!!
Reputatie 7
Badge +4
Deze kan door ons worden doorgepushed Peter. Als ik via een privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je lijnnummer of je klantennummer mag ontvangen, dan doe ik onmiddellijk het nodige. Dit kan ene 2tal uurtjes duren dan.
Groeten, Charlotte.
Is deze update ergens af te halen?
Bij ons valt ook steeds de verbinding(internet en tv) weg bij het spelen van ww2.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Quintenvl, alvast mijn excuses hiervoor. Kan je me je telnr of klantid doorgeven via privébericht naar Het proximus Team? Dan voeren we de update meteen voor je uit.
Laatste poging voor ik proximus buiten smijt.. Kan er aub een update gedaan worden op mijn modem zodat ik langer als 30 min kan spelen? 3x gebeld niemand helpt mij, mails gestuurd waar niet op geantwoord word... waar betaal ik zelfs voor??
Reputatie 7
Badge +4
ok, dan zal de update dadelijk in orde zijn
De modem is zonet zelf volledig uitgegaan en is nu terug opgestart.
Reputatie 7
Badge +4
brit

wanneer heb je de modem precies herstart ?

normal is de update ok een 2u na de reboot
Beste, laat u iets weten wanneer de update is toegepast of op welke manier kom ik dat te weten ?
Reputatie 7
Badge +6
Dag Brit, de update is uitgevoerd. Het kan tot 2 uur duren vooraleer deze actief staat op je bbox. Ik zie wel dat je bbox niet bereikbaar is. Je zal hem best eerst even moeten herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan.
Best ThomasP zou u die update ook bij ons kunnen uitvoeren ? Mijn zoon speelt ook op zijn ps4 ww2 en heeft hetzelfde probleem. Groeten en dank bij voorbaat.
Bedankt voor de rappe respons!
Reputatie 7
Badge +6
Hey YaronV, deze update is enkel voor diegene die hinder ondervinden. Ik heb bij deze de update naar je bbox gestuurd. Binnen dit en 2 uur zou deze actief moeten zijn en zou je geen problemen meer mogen ondervinden met spelen van CoD WW2. Alvast veel gameplezier!
Ik heb hetzelfde probleem als voorgaand genoemd.
Is deze update algemeen gebeurd of enkel bij de mensen die bekend stonden die dit probleem hadden?
Kheb al enkele malen gebeld naar de klantendienst, deze hebben al enkele dingen aangepast maar kheb nog steeds dit probleem.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Schokky69, inderdaad dit hebben wij gedaan. Groeten.
KimB,

Dus als ik het goed begrijp heb jij nu op dit moment die software update uitgevoerd op mijn modem, een bbox3V?
Hallo KimB,

Hartelijk bedankt voor deze info.
Zou het daarmee eindelijk opgelost zijn denk je?

Heb al verschillende berichten hiervoor gestuurd hoor (klachten)
Omdat ik via telefoon niet geholpen kon worden.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Schokky69,

Wij gaven in het begin inderdaad nieuwe modems in afwachting van een nieuwe software om dit op te lossen. Ondertussen hebben we reeds een oplossing via een specifieke software update die ik bij deze ook gestart heb voor jou. Je bbox zal een paar keer opnieuw opstarten, normaal zou het over een paar uur terug moeten werken.

Groeten
Beste ThomasP,

Ik heb net hetzelfde probleem met mijn modem op ps4.
Kan jij me mss helpen hiermee?
Ik heb privebericht gestuurd naar sven vandroeme, die dit probleem ook had.
Hij heeft een nieuwe modem gekregen en het probleem is opgelost blijkbaar.
Wat moet ik hiervoor doen?
Alvast bedankt,
David Schockaert
Reputatie 7
Badge +6
Sven, je nieuwe bbox is verstuurd. Houd ons zeker op de hoogte zodat we dit op de voet kunnen volgen!

Update: Een omruiling is niet meer noodzakelijk en we kunnen nu het probleem oplossen dmv een update van de bbox. Mocht je dit probleem ervaren, stuur ons even je telnr of klantid via privébericht naar Het Proximus Team zodat we de nieuwe update kunnen uitvoeren. Deze staat na zo'n 2 uur actief. De update is enkel voor diegene die hinder ondervinden tijdens het gamen met CoD WW2.
ik bedoelde dat je dat daar ook kunt melden omdat je zei "ik denk dat de mensen niet weten waar ze dit moeten melden"
Dat je er niet veel op terugvindt is waarschijnlijk omdat er ook veel privé berichten gestuurd worden (DM)
op proximus twitter en Facebook vindt ik niet veel terug ze martin
Kunnen ze ook naast het forum ook via proximus op twitter en Facebook ook als privébericht mogelijk, dit wordt dan aan de betrokken dienst doorgegeven.
Dag Thomas,
heb je privé bericht beantwoord.
ik ben echter niet de enige, ik denk dat de mensen niet weten waar ze dit moeten melden.

Reageer