Beantwoord

Rood lampje internet bij de game Call of duty WW2

  • 7 November 2017
  • 42 reacties
  • 1459 Bekeken

Tijdens een potje Call of duty WW2 (met kabel), vlieg ik er plots volledig uit en zie ik op mijn bbox3 het internet lampje rood branden.
na 30 seconden is dit terug blauw...
heb al wat opgezocht en blijkbaar is er sprake van een Ip adress conflict. kan dat dat mijn ip-adress blijft hangen op hun server waardoor mijn internet op mijn bbox3 uitvalt?

Bbox3 is een technicolor.
wat heb ik reeds gedaan:
-bbox3 heropgestart (stekker uit en na 1 minuut terug in)
-bbox3 gereset (knop langs achter)
- port forward van de ps4

iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door ThomasP 15 November 2017, 16:25

Bekijk origineel

42 reacties

KimB,

Dus als ik het goed begrijp heb jij nu op dit moment die software update uitgevoerd op mijn modem, een bbox3V?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Schokky69, inderdaad dit hebben wij gedaan. Groeten.
Ik heb hetzelfde probleem als voorgaand genoemd.
Is deze update algemeen gebeurd of enkel bij de mensen die bekend stonden die dit probleem hadden?
Kheb al enkele malen gebeld naar de klantendienst, deze hebben al enkele dingen aangepast maar kheb nog steeds dit probleem.
Reputatie 7
Badge +6
Hey YaronV, deze update is enkel voor diegene die hinder ondervinden. Ik heb bij deze de update naar je bbox gestuurd. Binnen dit en 2 uur zou deze actief moeten zijn en zou je geen problemen meer mogen ondervinden met spelen van CoD WW2. Alvast veel gameplezier!
Bedankt voor de rappe respons!
Best ThomasP zou u die update ook bij ons kunnen uitvoeren ? Mijn zoon speelt ook op zijn ps4 ww2 en heeft hetzelfde probleem. Groeten en dank bij voorbaat.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Brit, de update is uitgevoerd. Het kan tot 2 uur duren vooraleer deze actief staat op je bbox. Ik zie wel dat je bbox niet bereikbaar is. Je zal hem best eerst even moeten herstarten dmv de stroomschakelaar achteraan.
Beste, laat u iets weten wanneer de update is toegepast of op welke manier kom ik dat te weten ?
Reputatie 7
Badge +4
brit

wanneer heb je de modem precies herstart ?

normal is de update ok een 2u na de reboot
De modem is zonet zelf volledig uitgegaan en is nu terug opgestart.
Reputatie 7
Badge +4
ok, dan zal de update dadelijk in orde zijn
Laatste poging voor ik proximus buiten smijt.. Kan er aub een update gedaan worden op mijn modem zodat ik langer als 30 min kan spelen? 3x gebeld niemand helpt mij, mails gestuurd waar niet op geantwoord word... waar betaal ik zelfs voor??
Reputatie 7
Badge +6
Dag Quintenvl, alvast mijn excuses hiervoor. Kan je me je telnr of klantid doorgeven via privébericht naar Het proximus Team? Dan voeren we de update meteen voor je uit.
Is deze update ergens af te halen?
Bij ons valt ook steeds de verbinding(internet en tv) weg bij het spelen van ww2.
Reputatie 7
Badge +4
Deze kan door ons worden doorgepushed Peter. Als ik via een privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je lijnnummer of je klantennummer mag ontvangen, dan doe ik onmiddellijk het nodige. Dit kan ene 2tal uurtjes duren dan.
Groeten, Charlotte.
Tijdens een potje Call of duty WW2 (met kabel), vlieg ik er plots volledig uit


Hier van hetzelfde...ik ga eens letten op da rode lampje, maar waarschijnlijk zal da ook wel zo zijn

Pleas help me!!
Reputatie 7
Badge +4
Kristel186 kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorsturen? Dan stuur ik even een update naar je modem door en na een 2tal uurtjes mag je dit nog even uittesten. Groetjes, Charlotte




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer