regelmatig uitval van het internet

  • 14 March 2011
  • 3 reacties
  • 1634 Bekeken

Beste,

Wij zijn al meer dan 35 jaar klant bij belgacom, waar wij tevreden over zijn behalve de laatste weken.

Na een klein defect (draadje los aan een stekker) is de misérie begonnen.

Na een telefoontje of 5 naar de helpdesk en een bezoek aan de belgacomwinkel te Diest is het probleem nog altijd niet opgelost.

Het internet en onze telefoon welke via de modem gaat vallen na 18 uur regelmatig uit, dit is heel vervelend wanneer iemand ons opbeld of als we zelf willen weg bellen.

In de belgacom winkel had men ons belooft om de lijn te versterken maar ik twijfel of dit werkelijk gebeurd.

Kan hier nu eens iets aan gedaan worden.

Groetjes André

Mijn gebruikersnaam is bk399727

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Post eens je skynet logon, in de vorm van faxxxxxx, fbxxxxxx zodat de bgc-medewerkers hier actief het een en ander kunnen nakijken.
e-mailverkeer is hier een grote puinhoop. Sedert zondagavond komen e-mails er niet, of met een enorme vertraging (een uur of twaalf) door. Gelukkig heb ik nog een telefoon Wenkbrauw ophalen
Beste André,


onze technische dienst ziet op niveau van uw lijn inderdaad regelmatig connectie-verlies. Aangezien u via italk belt en dus uw telefonie ook via de modem verloopt, valt alles dus uit.

U mag mij via privé-bericht uw contactgegevens doorsturen zodat onze technische dienst u hiervoor even kan opbellen.


Mvg

Eva van Belgacom

Reageer