Vraag

Rare verschijnselen in proximus mail.

  • 11 January 2022
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
  • Grand Master
  • 235 reacties

Ik stuur een mail naar mijn dochter (***@skynet.be) vanuit mijn adres (***@proximus.be) met een bepaald “subject”.

Deze mail komt bij mijn dochter toe met een ander “subject” en een andere afzender “from” , de tekst van de mail is niet veranderd daarom is de tekst gemaskeerd.

 

Dus From en Subject hebben niets te maken met mijn origineel bericht.

Ter info: ik gebruik Outlook 2016 (Engelse versie)

Hoe kan dat ???

 


6 reacties

Als je dat rechtstreeks via webmail.proximus.be doet heb je dit probleem dan ook?

Reputatie 4
Badge +2

@Martin 

Webmail gebruik ik eigenlijk nooit.

Nog iets raar: als mijn dochter webmail gebruikt staat mijn naam vermeld als afzender maar met haar email adres (***@skynet.be).

Ik heb ooit haar PC geïnstalleerd (alle software + mailbox).

Reputatie 4
Badge +2

De mail van mijn dochter komt dus zo toe in mijn mailbox:

 

hopelijk weten de Proximus forummedewerkers meer te vertellen, of het iets te maken heeft met bugs die nog voor  Proximus mail moeten opgelost worden

  

@Martin

Webmail gebruik ik eigenlijk nooit.

Maar zo zou je kunnen weten of het echt door outlook komt.

Reputatie 7
Badge +4

@Jan Uw dochter kan dit aanpassen in de instellingen in webmail. Rechtsboven kan ze op het tandwieltje klikken en dan op bewerken. Daar kan ze dan haar eigen naam ingeven. 

Kan je voor het andere probleem eens proberen via webmail zoals Martin al vorstelde ? Heb je dit enkel voor bij deze mail, enkel naar je dochter, of ook bij andere personen ? 

Reputatie 4
Badge +2

@HadewychT Ik heb dit enkel bij deze mail , zoveel mails verstuur ik niet, een tweede mail naar mijn dochter is correct toegekomen.

Reageer