Beantwoord

Public wifi op pc

  • 6 February 2021
  • 5 reacties
  • 3780 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, hier ben ik weer, ik probeer in te loggen via mijn PC op public wifi maar verder dan 502 Bad Gateway geraak ik niet, kan iemand mij a.u.b. verder helpen.

Grtjes, Lieve

icon

Beste antwoord door Martin 7 February 2021, 10:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

je gebruikt toch bij het inloggen je public wifi login mailadres en public wifi wachtwoord.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

 

Reputatie 3
Badge +1

Beste Martin,

Ik gebruik het mailadres en paswoord van de beheerder (mijn echtgenoot) voor Myproximus maar ook met mijn login gegevens voor Myproximus lukt het niet, ik kan mij niet herinneren dat ik specifiek voor Public wifi op PC iets aangemaakt heb?

M.v.g. en weeral eens bedankt om te reageren, Lieve

 

FYI:→  Wachtwoord van Public Wi-Fi hotspots | Proximus

 

Toegangsgegevens Proximus Public Wi-Fi

Let op: voor een verbinding op je pc of Mac, heb je een Public Wi-Fi login of wachtwoord nodig. Voor je gsm raden we aan om Public Wi-Fi te installeren via MyProximus.

Enkel als beheerderNieuw venster van MyProximus kun je je login en wachtwoord opvragen of opnieuw instellen. Heb je betalende Public Wi-Fi optie? Dan kun je deze enkel instellen op je gsm of tablet, niet op pc of Mac.

  1. Log in op MyProximus om je Public Wi-Fi account te beheren. Let op: je kunt het Public Wi-Fi wachtwoord enkel wijzigen voor je vast internetabonnement, niet voor je gsm!
     Beheer je Public Wi-Fi account Nieuw venster
  2. Je ziet nu je huidige login. Klik op de link Wijzigen, die je terugvindt naast je huidige login en wachtwoord, om deze aan te passen.
  3. Kies een nieuwe login of een nieuw wachtwoord:
    • Je wachtwoord moet bestaan uit exact 8 karakters, met minstens 1 letter en 1 cijfer.
    • Je login moet eindigen op @proximuswifi.be. Voor het deel vóór het @-teken kies je een reeks van 1 tot 30 karakters.
  4. Klik op Bevestigen om de wijzigingen op te slaan.
Reputatie 3
Badge +1

Oef het is gelukt dankzij jou goede begeleiding, merciekes alweer Martin!

M.v.g. Lieve

heel graag gedaan en blij te horen dat ik je heb kunnen wat verder helpen.