Beantwoord

proximustv werkt niet op iMac ondanks installatie microsoft silverlight

  • 25 February 2016
  • 6 reacties
  • 558 Bekeken

wanneer ik op mijn iMac (OS X 10.11.3) via de site proximustv.be een programma wil bekijken, lukt dit niet. Ik krijg de boodschap 'als u deze inhoud wilt weergeven, installeer Microsoft Silverlight'. Echter, zelfs na installatie blijf ik dezelfde boodschap krijgen. Iemand eerdere ervaringen hiermee of een idee tot oplossing ?

Alvast bedankt !
icon

Beste antwoord door ThomasP 25 February 2016, 20:53

Bekijk origineel

6 reacties

Dat is via de browser safari dat je dit probeert veronderstel ik.
Reputatie 7
Badge +6
Dit is met de standaard browser Safari? Heb je deze al eens volledig herstart na de installatie van Silverlight? Mogelijk ga je zelfs je iMac moeten herstarten na de installatie.
Kan je eventueel ook eens proberen met de browser Firefox?
Idd via de standaard safari. Ook na herstart zelfde, silverlight er al volledig afgegooid en opnieuw geinstalleerd, steeds zelfde melding
Reputatie 3
Badge +1
Bij mij werkt Proximustv.be enkel via firefox. Het is maar een tip dat ik geef 🙂
Het werkt bij mij met safari en ook enkele van mijn vrienden werken ook met safari zonder probleem, waarom het bij u enkel met FF werkt is een raadsel, mss eens aan een Proximus technieker vragen:8
Dat valt niet alleen voor bij mac maar ook bij windows pc's, boijvoorbeeld bij de één werkt het ook niet met IE11 en bij de anderen dan weer wel:?

Reageer