Dit is toch werkelijk schaamtelijk. Wat voor communicatie is dit? Als klant probeer ik steeds vriendelijk en efficiënt te communiceren, maar aan de andere kant krijg ik te maken met zogenaamde “Business Experts” die eigenlijk geen echte experts blijken te zijn. Zij sturen mijn vragen slechts door naar achterliggende diensten, waarna het dagen of zelfs weken kan duren voordat ik een reactie krijg. Meestal blijft een antwoord zelfs volledig uit!
Proximus, c'est comme si on parlait à un sourd.
Mijn eerdere vraag lijkt bovendien direct in het archief van 2023 te zijn verdwenen. Er is nergens sprake van erkenning van de gemaakte fout, laat staan een duidelijke uitleg of open communicatie over wat er precies mis is gegaan.
Via My Proximus krijg je dan na een telefoongesprek op 25/3 het volgende te zien, als men daarop iets van commentaar toevoegd, krijgt men dan 8 dagen later op 2/4 een vage reactie dat er wat ‘besproken’ is, maar voor zover ik me herinner was dat niet met mij, via geen enkel communicatiekanaal. Waarover heeft deze NOUR-DINE het dan in feite?
Waarmee zijn ze bij Proximus eigenlijk nog mee bezig?
We zijn eind april 2025 en nog steeds is er geen degelijk activatiesysteem uitgewerkt en sinds ik voor het eerst Proximus klant ben geworden in 2005 is het nog steeds van ‘t zelfde qua klantendienst.
Niemand weet van iets, eerstelijns kan 9 kansen op 10 niet helpen, het wordt doorgegeven naar de achterliggende diensten die u zullen terugbellen.
Wel ik ben tot heden nog niet teruggbebeld.
